Howdy-Ho !

Tänkte slänga iväg ett inlägg. Har dock ingen större skrivlust just nu.
Men kan iaf berätta om dagen eller nå ^^.

Just nu sitter jag naken, sånt är trevligt tycker jag ^^. Duschade för en liten stund sen. Logiskt va?
Tänkte närsomhelst börja ta på mig lite kläder, känns som en bra idé. Men jag har inte bestämt mig än för vad jag ska ha på mig O.o. Vad ska jag ha på mig???? Blir nog jeans idag, ska man ner på stan så är det väl likest att ha lite kläder på sig ^^.  *tittar på termometern*,  -14, hehe yes, byxor it is ! Ska inte svammla mer om kläder nu, lagomt ointressant.

Jag är sjukt jävla trött idag, det kan jag lova ! Fick inte sova ordentligt förrens vid 6-tiden och vid 8:30 blev jag väckt av sms från Halebop.. Blargh! Somnade om vid 9 och sov till 13. Så där har ni det ^^.

Inget kaffe alls blev det igår, duktiga jag ^^. Men idag måste jag nog dricka lite om jag ska orka med det åh-så-tunga-livet. Och ja, det där var ett skämt ^^.

Efter stan så blir det att fara hem och ha kul, umgås med lite folk och spela lite spel ;). Hoppas ni andra får en trevlig fredag ni med ! :).

Trion som fixar det mesta ! Syster Eld, (jag), Syster Luft, (Mari), och kära Syster Jord, (Emma). Vi har en Syster Vatten också, men hon har flyttat till Tyskland, det är Emmas storasyster vid namn Ida som btw är lika gammal som Mari. Och Emma och jag vi är också samma årskull som varandra, lustigt sammanträffande det där ;).
Familj all the same. I love them ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Nästa inlägg kan heta Rally-ho! ;D

Vilken hemsk bild på mig! :o

Busy busy busy...

Har inte så mycket att säga o.o

2009-02-06 @ 15:28:47
Postat av: Emma

"Did you say pointy-hats?"

2009-02-06 @ 15:37:04
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mari

"Nay! Ye said pyntie-hets!"

Lovely XD

2009-02-06 @ 15:38:34
Postat av: Emma

Hahaha! Vi har ju inget liv. But I love it. Haha, men seriosuly, dvärgarna gick mig på nerverna ^^

2009-02-06 @ 15:41:30
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mari

Really?? :o

Crazy hela bunten XD

2009-02-06 @ 16:01:13
Postat av: Ewah

Jag hoppas ni har en riktigt rolig kväll ...:-)

2009-02-07 @ 00:00:26
Postat av: Kubbe

Mari: tror det är Venus faktiskt. http://en.wikipedia.org/wiki/Venus#Observation

2009-02-07 @ 01:29:24
Postat av: Mari

Sweet! Tack Kubbe :D

2009-02-07 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0