Ibland är livet en klyscha, som att Idol-låten alltid kommer suga GET

Låg vaken en stund inatt och lyssnade på radio och skrev lite granna. Hörde en låt som enligt mig suger så jävla hårt att det är ett under/mirakel att det ens får kallas för "musik" och att den ens spelas på radio O.o. Texten var en vidrig "åh jag älskar dig mest i hela världen" klyscha all over.. Blä! Är jag ofin om jag vill påstå att jag skriver bättre texter än så?

Okejj.. I have to do it.. Jag måste skriva det... Men LOL ! Jag tog just reda på vilken låt det var, och vem som sjunger den. Och vem var det om inte senaste idolvinnaren Kevin Borg med låten Every Bit Of Me.. Omg, såå dåligt ! O.o
Ex:
"With every bit of me with all my heart
With every single breath I'm gonna love you
Fall into my arms tonight
Let's make it allright
If you ever come to doubt these words
Let me be the one to break it to you
I'm gonna love you endlessly
With every bit of me"
Hela texten kan ni läsa -> här <-
Om ni verkligen vill plåga er lite till så kan ni ju lyssna på låten också. Just youtube it or something ^^.

En annan låt som fångade mitt intresse var Sober av Pink. Tänkte på Emma faktiskt när jag hörde den. Har du hört den Emma?

Kommentarer
Postat av: Kubbe

ville bara sorry att jag SMSade så tidigt... tänkte inte på tiden.

2009-02-25 @ 12:08:55
Postat av: Emma

Ingen fara Kubert ! Jag tyckte det var lite svinigt av dig att väcka mig typ en kvart innan alarmet skulle låta ;). Men från och med imorgon så ska jag ju faktiskt upp senast halv nio. Så då är det nog en bra sak ^^.

2009-02-25 @ 12:17:23
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0