Just had to...

Jag är så less. Så jävla jävla less. Och det gör ont i själen. Och det är jobbigt.
Hur kan ni inte förstå det?

Hur kan inte ni fatta det? Hur fan kan ni inte se det?

Hur kan ni för ens en sekund tro att jag kan vara lycklig när ni inte mår bra?

Hur kan ni tro att jag orkar vara glad när det finns så mycket negativt runt omkring mig.

Hur ska jag orka styra upp mitt liv och leva bättre när ni sitter fast i eran skit?

Hur fan ska jag göra något egentligen?

Och ingenting jag gör hjälper. Och inget jag säger förändrar någonting. Och det gör så ont så ont. Förstår ni inte det?

 

Jag vet inte vad mer jag kan säga…


Kommentarer
Postat av: Ewah

...kramar om....

2009-02-25 @ 18:07:14
Postat av: Mari

Livet vill ibland trycka ner oss i gruset...

Mmm... Jo, det knastrar och smakar... grus...

2009-02-26 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0