Love from the Emmelou's

Godmorgon och goddag på er alla people's ! :)

Idag är en bra dag. Jag vaknade upp brevid en söt sovande Emma, inte illa inte ! ^^. Och så är det ju äntligen fredag. Yay ! :D Igår såg vi film, trevligt, skrattade en del. Sjöng en del, och hade allmänt kul bara :P.
Har hunnit dricka en kopp kaffe och sett ett avsnitt av Mermaid's Forest med Emma, vi blev inte direkt några stora fan till den serien tyvärr. Verkade lagomt tråkig faktiskt O.o. Men nu är det på hög tid att starta förberedelserna för kvällen.

Puss på er gullungar ! :D

På tåget mellan Göteborg och Stockholm September-08. Jag dricker något som inte kan kallas för kaffe, även om dom som sålde det påstår att det var det. Ni ser ju bara på Emmas min hur vidrigt, och hon drack inte ens kaffet x). Eftersom vi är så söta så delar vi på min iPod.. Och vi lyssnade på Coldplay, började tagga inför den stora dagen då vi skulle få se dom live i Globen ^^. Yay! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha det ser seriöst ut som att du har gjort något med Lady's kaffe och du tittar oskyldigt bort XD

2009-02-21 @ 02:21:33
Postat av: Kubbe

Hehe :D

2009-02-21 @ 02:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0