Nerdyness!

Ibland får man lite att göra.. Och då kan man göra så här; hitta ett gäng fina bilder, sedan besudla dom i Paint med texter som inte ens tillhör dig. Ingen orginalitet här inte ! Bara välja ut ett par låtar som man tycker om, välja ett par schyssta meningar fram dom och smacka dit dom på bilderna.. Resultatet:

Dashboard Confessional - As Lovers Go








Coldplay - Til Kingdom Come


Britney Spears - Unusual You

Jag kan ju uppenbarligen skriva saker själv om jag vill. Men ibland är det svårt att finna ord. Då kan man göra som jag just gjort, göra en fin bild av sin favorittext / en text som man tycker beskriver det man känner bra.. Erkänn, visst får jag grymma idéer ibland ändå? ;). Hade jag varit mer ambitiös hade jag valt en fin stil på texten och allt sånt också. Men ville bara göra något snabbt.. Hade inget internet ett tag :P.

Ps. Ja, jag valde just dessa texter med en speciell person i tankarna, du vet vem du är ! ^^ -v- Ds.

Kommentarer
Postat av: Mari

Old news XD But good :)

Har redan sagt det, men gillar Utada Hikaru bilden och texten.

Den var bäst av alla :D

Hmm... Vill ha den som tavla här XD

2009-02-17 @ 12:13:34
Postat av: soffie

jättefina bilder =)

ha de bra!

2009-02-17 @ 12:52:22
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-17 @ 12:52:35
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0