Ni får ursäkta mig idag men.. ^^

Jag har ont om seriösa blogg-inlägg idag känner jag.. Men det har sina anledningar, just idag råkar jag ha rätt mycket känslor som hoppar omkring till höger och vänster.
Men för att göra saker och ting lite roligare för er andra iaf så bjuder jag på ett gäng gamla bilder som jag grävt fram ! ^^

Kolla håret ! Långt och mörkt O.o Jag är nästan imponerad själv. Bilden är tagen i min gamla lght, I miss it ! ^^


Och här har jag kort och 2färgat hår O.o. Och så gör jag något som man förmodligen inte ska göra på krogen ! ;D


Jag och Jennie (a.k.a Skank eller Skatan). Vi är inte riktigt friska ;).


Jag och Sebbe, really baack in the days. Nyfyllda 17 år tror jag att jag var :P


Nope, hade inte tagit studenten, däremot så skickade Anton runt sin mössa och fotade alla i den ;D
Kolla. Typ svart hår ?? :P


Udda vinkel, men rolig fest ! :)


Osminkad men charmig ändå! 18 år gammal var man iaf ^^


Det här var när jag tog studenten iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag gillade den första bilden :D

Och studentbilderna ;)

Fyrtalet så gillar jag den vänstra sidan. Den övr pga ljuset och känslan och den nedre för att du ser ut att ha jättelånga ben, så coolt :D

2009-02-01 @ 17:27:38
Postat av: Kubbe

haha Mari du har rätt angående jättelånga ben :D They are HUGE!

2009-02-01 @ 21:10:30
Postat av: Emma

Och irl är jag ju en riktig kortis ! Prima exempel på vad vinklar och sådant kan göra med en bild :P

2009-02-01 @ 21:27:55
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mari

Kubbe... man kanske inte ska säga "huge" eller hur?? :P

2009-02-01 @ 22:45:04
Postat av: Mats

Aww, du är ju supersöt ^^

2009-02-01 @ 23:01:41
Postat av: Ewah

Naaaaw fin du är .. kul med student kort ..

2009-02-02 @ 00:17:56
Postat av: andreas

jag tycker min bild var finast :)

2009-02-02 @ 11:01:05
Postat av: andreas

justja kanske var jag som tog studentbilderna också.. men syftade på den andra :)

2009-02-02 @ 11:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0