Önskelista:

Saker som skulle göra mig gladare / underlätta mina studier:

* Fina kollegieblock, typ blommiga, rosa osv. Glada färger.
* Fina pennor! (Bläck), samma här, rosa, gula, ljusblå, fluffiga, glittriga osv.
* En väska ! Bära böcker är charmigt, men jobbigt i längden O.o, den ska ju då vara helst rosa, gul eller ljusblå.
* En mapp, eller flera, och samma här. Är dom inte snygga så blir det inge kul!
* En klocka vill jag ha också. Med brett armband, och helst i rosa då. Men gult och ljusblå funkar väl också.

Det är vad jag kommer på än så länge. Finns säkert fler saker dock. Men det tar vi någon annan gång. Ska försöka införskaffa mig lite av det jag skrivit så fort jag får pengar. Men får nog prioritera en del.. Suck.. Haha, så är det bara ^^.

En kille i min klass har en rosa laptop.. Ska jag slå ner han och sno den? ^^. Skämt åsido. Men en vacker dag ska jag fan ha en :).

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Do it! Do it! Kill everyone!

2009-02-24 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0