Projektet påbörjat ^^

Kom nyligt illbaka hem efter en liten shoppingrunda :).
Jag och Mari har förberett lite för flytten och handlat lite stuff's:
1 Bäddmadrass och 1 kudde från Jysk
3 Bokhyllor från Reprisen
Färg, penslar, slippapper + slipklossar från ÖoB

Så det ska vi pyssla med under veckan. Just nu är Mari hemma och städar lite. Imorgon ska vi hämta bokhyllorna från Reprisen.. Sen är det bara att börja sandpappra ! Och jag kan inte med ord beskriva hur liiite jag ser fram emot det. Känslan av att hålla i sandpapper och ljudet från det är bland det värsta som min känsliga kropp vet. Usch ! Men det måste ju som göras. Så det är bara att bita ihop.. Får berätta sen hur det går för oss under veckan ;).

Kommentarer
Postat av: Mari

yay... go.. me... us...

jag är så bra på att motivera och bli motiverad XD

2009-02-02 @ 17:25:43
Postat av: Athena

det var duktigt :D

2009-02-02 @ 22:05:03
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0