Rally-ho! ^^

For you Mari, for you ;).

Argh.. Min kropp är dum idag, jag åt just men känner mig utsvulten?? Vad är det för ngn logik? Och innan jag åt var jag inte ens så hungrig.. Och ont i magen har jag också. Blä !
Om man ska gå efter min egen kroppsliga logik så tror jag att det är ett tjejproblem. Jag tenderar att börja äta mer en viss tid i månaden, som en förberedelse kan man nog säga. Det är faktiskt så här; Ju mer jag äter, desto mindre mensvärk får jag, visst är det lustigt ? ^^ Och nu fick ni leva med att jag delade med mig av tjejjiga detaljer ;P.
Jag tror fan jag måste göra mig mer mat, jag dööör snart ! O.o


Btw så hoppas jag att alla hade trevligt igår? Det hade iaf jag ^^.

Ahja, snickra mat och lite kläder, kyligt för tillfället :).

Ha det bra alla ni söta och mindre söta människor där ute i världen ;).

Jag och Mari med 25krs ölen, (given favorit den kvällen), i Gbg, visst är hon söt? ^^ Och jag har mitt sexiga rosa plåster ;D

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Tack för senast :P var riktigt trevligt... on a other note, EEEEEEEEWWWWWWWW gurl problems...

2009-02-07 @ 16:34:57
Postat av: Emma

*Lyssnar på Stirra Ner, eller ska man säga Stekare? ;)*

2009-02-07 @ 16:45:15
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

vad hette nu sidan ni snackade om igår? dåligt minne :(

2009-02-07 @ 16:55:34
Postat av: Mari

Girl problems, we hate them all.

Och vars är jag söt?!? I got the evil red eyes O.O

Blää... jag ser hemsk ut på kortet XD

2009-02-07 @ 16:56:06
Postat av: Mari

sryth.com om det är den du menade som jag snackade om :)

2009-02-07 @ 16:56:56
Postat av: Kubbe

tackar :D

2009-02-07 @ 17:04:39
Postat av: Kubbe

såg intressant ut men jag tror nog att jag håller mig till Warhammer Online för tillfället :D

2009-02-07 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0