Sådärja! :)

Idag har man varit flitig. Har gått igenom alla lådorna.. Så nu vet jag vad jag ska ha kvar här uppe och vilka som får bo i förrådet. Så mitt arbete här är nästan klart. Ska bara hitta plats åt alla saker som jag ska ha här uppe som för tillfället ligger på borden :P. Men det ska göras imorgon. Är så rörigt och o-organiserat här för tillfället.

Kom iaf just ut ur duschen.. Schamponerade håret 3 gånger i ett tappert försök att få ur min "temporära lösning" som jag pratade om förut... Um.. Inte det lättaste, är nog kvar en del O.o. Ibland är mina idéer inte sådära världsbäst ;). Tänkte ta ett bad, med tanke på att det var över ett år sedan senast.. Men bangade.. Blev för varmt och jobbigt, och så är jag hungrig så jag skuttade ur duschen istället ^^.

Snart blir det att laga mat, vegetariskt idag.. Och så blir det film + popcorn. Trevlans ^^. Har lyckats lösa allt det där med tv-ut, så det funkar som det ska, färgen är lite lustig stundtals när man ser på Naruto, men det kan man leva med :).

Hoppas alla haft en bra och produktiv dag som jag har ^^. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Mari

Och jag sitter ju självklart på mitt rum och rullar tummarna! :D

Wait a minute... Det låter ju som om jag inte gör ett smack! XD





Jag har ont i tån... *gnäll*

2009-02-18 @ 00:15:57
Postat av: Kubbe

Håller med Mari, aldrig roligt när man har ont i tån.

2009-02-18 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0