Sjuk människas svammel ^^

Hej och hå ! ^^
Kan tyckas lite konstigt att det tog ända till klockan halv 3 innan jag skuttade upp ur sängen. Men det  har sina förklaringar. Jag sov typ asdåligt och somnade vääääldigt sent. Skitjobbigt var det.
Sitter här med huvudvärk, fortfarande lite feber och ont i halsen. Tänkte söka reda på febertermometern, men fanns den någonstans att finna? Men icket :P.

Jag tycker att Mari kan sega över sitt sega arsle hit snart så man får lite sällskap. Och så kan vi ju se Supernatural :). Undrar vad man skulle ha ätit idag? Har ju iofs kycklingsoppa i skafferiet, det lät sådära lagomt klyschigt ^^.

Jag har alltid svårt för att vara sjuk, hela ligga still och ta det lugnt-grejjen. Blir så rastlös, så får se hur det går idag.
Mamma sa alltid så här: "Det märks när Mari är sjuk, får då går hon och lägger sig och sover. Och sen kliver hon inte upp förrens hon är frisk". Men jag däremot, en helt annan femma, skulle alltid ligga i soffan och störa mamma, springa omkring, göra te osv. Hon blev oftast tokig på mig ^^.

Feberhuvvet svammlar lagomt mycket, så ska sluta skriva nu ^^.

Take care you little people's ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

brukar oftast sitta framför datorn när jag sjuk :P inte så värst annorlunda från en vanlig dag :D

2009-02-09 @ 15:37:55
Postat av: Mari

Det mamma sa stämde bäst på när jag har feber, en annan femma är att jag gör precis som det står, men har samtidigt öppen mun. Även om jag dock andas genom näsan O.oOh btw... Jag är hemma XD

2009-02-09 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0