Spännande ! :)

Idag så händer det grejjer. Idag äger "den stora flytten" rum. Så kommer gå offline ett tag. Tills saker och ting är i ordning. Har extremt dåligt tidsbegrepp så har ingen aning om när det blir. Men förhoppningsvis redan ikväll/inatt. Jag är optimist, så det så ^^.

Jag lovar att jag är nervös också. Men det ska nog gå bra. Har underbara människor i min omgivning som backar upp mig. Tack så hemskt mycket till alla er som bryr sig :).

På tal om något helt annat så drömde jag en sjukt konstig dröm inatt. Det hände något väldigt jobbigt i den, mycket ledsamt var det. Men på något vänster och vis så stärker den här drömmen min vilja att lämna detta bakom mig. Detta förhållande har tagit mycket på mina krafter.

Men jag vill ändå säga tack till dig, Dounald. Jag tycker att du är en fin människa egentligen, trots allt det hemska som har hänt. Jag dömer ingen och jag är övertygad om att du kommer lyckas bättre nästa gång. Nu vart jag ju dock typ gråtfärdig av att tänka på det så.. Nu tänker vi på något annat ! :).

Hoppas iaf att alla får en mycket trevlig fredag och så uppdaterar jag så fort jag kan ^^.
Kram på er !


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Lycka till med flyttandet och kom ihåg att böjja på knäna om ni lyfter nånting tungt.

2009-02-13 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0