The end is nigh....

Det närmar sig slutet nu.. Dagen alltså =)

Har svårt att släppa städrycket känner jag.. Men jag såg att Donne hade spillt ravioli på golvet, och jag spillde ut juice på bordet O.o.. Så det måste jag torka upp och av ordentligt ^^.. Och så måste jag dammsuga en gång till.. Det blir 4 gånger på 3 dagar som det görs.. Haha, lite mycket kanske. Men när städmanin är framme då är den jävlat säkert framme ! ^^

Modig är jag också, lagade ju som bekant mat. Och det var Euroshopper kyckling O.o. Lite freaky kanske. Men wtf, helt ärligt så tyckte jag filéerna var jättefina, och mindre blod var det i dom också jämfört med dyrare märken. Lustigt det dära? Hm, likest att inte vara så kräsen tror jag :).

Jag gillar färglad mat :). Väldigt lättlagat är det, och det ser såå mycket bättre ut än köttbullar och makaroner, eller hur? ;). Så detta har jag ätit idag, det skulle varit sånna där jättesöta små champinjoner i det också, men dom råkade jag glömma bort O.o. Haha, ska tillägga att det är mycket krydda i, jag blir helt tokig när det kommer till att krydda, så starkt är det ! Men gott gott jättegott ! :D


Nu är det bara läge för att varva ner och låta morgondagen komma. Det blir först en fika på stan och sedan lite trevligt umgänge på hemmafront med lite spel & underhållning. För någons skull så ska vi spela kort också ;).

Ha det bra alla ni ! :)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Hey! va är det för fel med Köttbullar å makaroner?

2009-02-06 @ 00:04:00
Postat av: Kubbe

Önskar jag kunde göra sådan här mat bentobox" rel="nofollow">http://www.wired.com/culture/art/multimedia/2009/02/gallerybentobox

2009-02-06 @ 00:05:50
Postat av: Mari

Det var en gliring mot mig som äter i princip köttbullar och makaroner 5 dgr i veckan Kubbe ;)

2009-02-06 @ 00:17:12
Postat av: Kubbe

det är ju gott så jag ser inte felet med det...

2009-02-06 @ 00:18:21
Postat av: Emma

Det är nog det som är problemet.. Man ska inte äta saker bara för att det är gott Kubert. It's not good for you ! :P

2009-02-06 @ 00:27:06
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

bah humbug, har inte lagat fisk sedan jag flyttade hemmifrån för 2 år sedan, å jag mår bra för det.

2009-02-06 @ 00:34:51
Postat av: Emma

Definiera "må bra" Kubert ;)

2009-02-06 @ 00:49:48
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Oj oj oj, don't get me started på matfronten nu.. ^^

2009-02-06 @ 01:21:49
Postat av: Emma

Okejj, Mats, du får inte yttra dig, vi vet, tro oss, vi vet ^^

Och det hänger nog inte bara på fisken Kubert :P

2009-02-06 @ 03:16:03
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0