Things that ....

Saker som får mig att må dåligt inombords;
(och ja, ta den här listan med en nypa salt, hela världen är inte dödsseriös hela tiden ;).)

* Folk som säger: Men lål.. Eller wåw
Ursäkta?? Det heter lol och wow, hur jobbigt kan det vara att säga rätt? O.o

* Ostkrokar
Samma problem här.. Någon som orkat läsa på påsen ens? Det heter ostbågar.. Sure, det är väl ganska okejj när småbarn som inte lärt sig läsa säger det och går bara på utseendet. Men hur gammal är du? *ond blick*

* Socke
Behövs det ens ord för denna?

* Det rang
S'cuse me? O.o

* Lolcats.. Sure they're cute.. Men jag kan inte vara inne på sidan längre än 2 minuter innan mitt grammatikhjärta får mig att må psykiskt dåligt. Har aldrig i hela mitt liv sett så många z'an och vem var det som kom på att katter har världens sämsta engelska grammatik skills? Eller ska jag säga skillz? O.o

* På tal om det.. Jag har såå såå svårt för folk som inte kan skriva ordentligt. Använd punkt, komma, stor bokstav, sluta särskriv så jävla mycket osv ! Jag mår helt seriöst dåligt av att se det. Och jag kan verkligen inte ta folk seriöst när dom skriver så där. Någonsin försökt diskutera med en sjuåring? Same shit enligt mig om man skriver som en O.o

* Folk som klagar över småsaker. Jaha. Men min kusin fick cancer när han var 1.5 år gammal, så shut up! (Han överlevde, annars hade jag nog inte tagit upp det sådär här :P)

* Folk som är för seriösa... Som inte tål skämt.. Jag tål inte er O.o.

* Folk som är för "på", typ: "jag känner dig knappt men jag älskar dig !"... Sure.. I... love.. juice.. too *oskyldig blick*

I allmänhet finns det mycket att säga om detta ämne. Men stannar här. Det är faktiskt så här att jag och Mari ska skriva en "klagobok" där vi tar upp varenda liten jävla grejj som vi stör oss på i världen här idag ;). Det kommer bli ganska intressant faktiskt. Har ni sett eller hört något som ni stör er på? Säg till vettja ^^.
Och försök inte vara roliga och säga "mig", okejj? ;D

Jag tänkte mera på det svenska ordet käre Kubert ;)
Ni får en lolcat-bild också ^^

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Om man ska vara riktigt petnoga heter det Cheese Doodles faktiskt... :D LOLCats FTW

2009-02-04 @ 12:23:38
Postat av: Kubbe

Estrellas Ostbågar är skit, tacka vet ja OLWs Cheesedoodles.

2009-02-04 @ 13:15:22
Postat av: Emma

Vi kan ju inte alla tycka likadant, eller hur? ;)

Men Estrella gjorde nyligt om sina, så nu håller jag med dig. Det får bli OLW ^^

2009-02-04 @ 13:20:38
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

En mycket intressant lista faktiskt, I agree. ^^

2009-02-04 @ 13:46:01
Postat av: Mari

Katten var f*n sötast XD

2009-02-04 @ 14:09:59
Postat av: Kubbe

icanhascheezburger.com och ihasahotdog.com även graphjam.com är rolig

2009-02-04 @ 14:15:50
Postat av: Emma

min första tanke om graphjam: Oh, that's nerdy.. But I am laughing ^^ Fan kul sida, tack för underhållningen Kubert ! :D

2009-02-04 @ 14:36:38
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0