Trött idag !

Kanske borde skriva något.. Jag vet inte..
Har just druckit dagens första kopp kaffe.. Tror ni jag fick sova före 06 i morse? Men icket ! Skulle ju vara för enkelt. Passade ju bra också att man kände sig hängig hade huvudvärk och var vrålhungrig :S. Men klaga skola man icke göra ! Så är det bara ^^.

Blöder mycket näsblod idag. Det är faktiskt inte heller något ovanligt i mitt liv. Seriously. På vinterna är det oftast varje dag. Inte massor dock, tur nog ^^. Men lite mer än vanligt idag. Har man problem med näsan så har man :P. Hade varit lite enklare om man hade problem med t.ex en arm. Men det skulle vara för enkelt ^^.

Gud vad jag är bra på att sprida ointressanta fakta runt omkring mig.. Näsblod.. Seriously.. Jag skyller på att jag är inte riktigt som dom andra barnen. Och att jag är trött i huvudet. Borde nog äta något. Men jag känner mig själv.. Så det blir nog inget ätande på ett bra tag. Har vi tur kan vi börja med bokhyllorna idag, spännande. Ser ändå lite fram emot det, om man bortser från sandpappret ;).

Det jag egentligen vill säga tänker jag inte säga idag. Men vi höres. Kan inte lova någon mer uppdatering idag dock ^^.

Jennie är inte heller riktigt som dom andra barnen, något vi har gemensamt ;).

Kommentarer
Postat av: Mari

Förhoppningsvis somnar vi direkt ikväll och sover som spoiled brats! :D

2009-02-03 @ 22:49:16
Postat av: Kubbe

låter trevligt, men hur sover en spoiled brat? på en hög av pengar?

2009-02-04 @ 00:21:37
Postat av: Mari

En spoiled brat sover som om han/hon äger allt (för denne får ju allt och då är i princip allt dennes) och roffar åt sig allt som denne redan på ett mycket egoistiskt/själviskt sätt :)

2009-02-04 @ 01:33:26
Postat av: Mari

*redan har

2009-02-04 @ 01:34:06
Postat av: Kubbe

Ok, då förstår jag :D

2009-02-04 @ 07:10:36
Postat av: Emma

Jag är förvirrad.. Men jag antar att du menar "hoppas att vi sover bra?", för det hade räckt ;).

2009-02-04 @ 11:28:49
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0