Jamen, där ser man ! :P

10 kommentarer sedan senaste inlägget, jag är stolt över er :P.

Har inte lyckats hitta mitt schema dock.. Darnit ! Hittade ett på internet dock, alltid något. Så nu är frågan bara... När ska jag fara till skolan imorgon? Och skulle lärare nr.4 vara där då.. Och i sånna fall.. Borde jag vara där 10 för hans lektion.. Eller skippa att chansa och fara 12 på Samhälls-lektionen istället? Det där 2h glappet kändes inte så lockande faktiskt. Hm. Vad tycker vi? En annan sak som jag funderar på är om jag ska orka börja göra något ikväll? Men jag tror nog inte det. Klockan är bara halv nio och jag känner mig redan död. Där ser man.

På tal om något helt annat. Har varit sugen på snickers ett par dagar nu. Så idag köpte jag en.. Och hur smakade den? Trist. Sjukt tråkig smak.. Blä. Inte alls som jag minns det. En efter en försvinner "dom gamla godingarna", får hitta nya saker att ersätta det med antar jag. Lite ledsamt är det fan dock. . . O.o

Har hur som haver varit och fikat med Emma idag. Det var nice, satt i drygt 4h på Nodo och snackade dittan och dattan. Emma är dock en jävla pessimist (a.k.a en surfitta), så det blev mycket snack om vad jag borde slänga i huvvet på hon ;D. Tortellini, panini, sparris, vitlöksbaguette, bratwurst, krutonger, gurka, dadlar m.m. Tro mig, det fanns fler saker ;D. En viss snubbe ska även få en fläskfile i huvvet, så ni vet ^^. Men jag älskar ändå min Emmelou massor ! -v- :D.

Vi gick iaf hem till Mari efter det, (fast först på ica där vi drygade omkring bland hyllorna, lite att göra kallas det) :P. Vi spelade Buzz ett tag. Emma vann en gång med en slutpoäng på 100.. Jag hade hela 0 så ;). Nu har dock Emma farit hem, saknar min sura gullunge redan faktiskt xD.

Så nu sitter jag här och funderar på det jag skrev tidigare. Ska även hoppa in i duschen nu. Och vem vet, idag kanske är dagen för det legendariska badet ;D. Haha, ahja, den som lever får se. Uppdaterar säkert senare i brist på annat :P.

Puss och kram på er alla pessimister, optimister, realister och neutralister ^^.

Btw ! Detta är mitt 500 inlägg, den ni :D.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

grattis till 500 inlägg

2009-02-23 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0