Today is list-day ;D

Din/Ditt första:

Operation: Tog bort halsmandlarna hösten 06 tror jag att det var ^^.
Piercing: Öronen
Sport: Faktiskt ingen än så länge.. Där ser man O.o
Husdjur: Sassa (a.k.a Super Astral Star), min katt ! ^^ (R.I.P)
Semester: I somras, betald semester ftw, var bara hemma och slöade, men det var lovely :D
Konsert: Förutom PDOL... Linkin Park i Globen, hell yeah ! :P

Just nu:

Äter du: Inget.. Men snart så blir det frukost ^^.
Dricker du: Inget... Men snart kaffe :P
Ska du: Fixa ovanstående
Lyssnar du på: Grannarnas musik..Vet inte vad det är dock O.o
Väntar du på: Bättre tider ;)
Tittar du på: Tittar upp ibland och kollar på snö-yran ;D
Har du på dig: Jeans, vitt linne, rosa tröjja med dragkedja och ett rosa/vit-randigt svettarmband ^^.

Din framtid:

Barn: 1-2 eller inga. Ngt utav det :).
Giftermål: Kanske, vi får se ;)
Karriär: Svårt ! Om jag inte blir författare så lutar det åt socionom faktiskt ^^.

Har du någonsin:

Kysst en främling: När slutar en främling vara en främling? ;P
Tappat bort glasögon eller linser: Nej inte det, använder inte sånt ^^.
Brutit ett ben: Fick en spricka i ett ben en gång när jag var 5.
Rymt hemifrån: Jorå, inte ambitiöst dock ;D
Röntgats: Jorå
Krossat någons hjärta: Njaa.. Inte direkt O.o
Nobbat någon: Flera gånger, är man snygg så är man ;)
Gråtit när någon dött: Självklart

Blandat:

Önskar att du bodde någon annanstans: Ja och nej ^^
Är du kär i någon: Kanske? ;) Jo det är jag, skojjar ju bara lite med er :P
Tycker andra att du är attraktiv: Det påstås det
Dricker du: Jorå, helst vitt vin den senaste tiden, men rött vin, öl och speciellt vodka funkar det med ^^.
Använder du droger: Coffee is my only drug, that and perhaps hugs ;D
Vilket shampoo använder du: Gliss, den rosa :P
Vad är du rädd för: Mörker bl.a, spöken och insekter och en hel del annat trams :P
Gillar du att tvätta: Nja, inte direkt.. Men det är ju inte så ansträngande heller ^^

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Din/Ditt första:



Operation: Tog bort min blindtarm i högstadiet

Piercing: nej

Sport: spelat golf i ett par år

Husdjur: Haft ödlor och en orm

Semester: Hmmm kommer inte ihåg

Konsert: senast var väl PDOL för ett par år sedan



Just nu:

Äter du: Inget.. Men snart så blir det frukost.

Dricker du: Vatten

Ska du: fixa frukost

Lyssnar du på: The sweet humming of my computer

Väntar du på: Bättre tider

Tittar du på: Min skärm som just nu visar Emmas blogg och snart Tree-house of Horror XIX

Har du på dig: Mjukisbyxor, WoW-tshirt och morronrock.



Din framtid:

Barn: Aldrig sett mej själv som far så inga tror jag

Giftermål: Händer det så händer det.

Karriär: Data/TV-spelsutvecklare om jag hade haft styrkan att plugga till det. Kommer väl bli nånting med datorer hoppas jag.



Har du någonsin:



Kysst en främling: Nej

Tappat bort glasögon eller linser: Nej

Brutit ett ben: Nej

Rymt hemifrån: Ja

Röntgats: Japp e gott

Krossat någons hjärta: Nej

Nobbat någon: Första och enda gången det hänt var i Mellanstadiet tror jag. Efter det har ingen visat intresse.

Gråtit när någon dött: Nope



Blandat:



Önskar att du bodde någon annanstans: Ja och nej

Är du kär i någon: Aldrig varit det so I'm not sure.

Tycker andra att du är attraktiv: Har inte den blekaste aning.

Dricker du: Vatten: Ja, Läsk: Ja, Choklad: Ja

Använder du droger: Enda drogen var väl WoW i 4 år.

Vilket shampoo använder du: Det som finns tillgängligt när jag duschar.

Vad är du rädd för: Bli levande begravd.

Gillar du att tvätta: Beror väl vad det är jag ska tvätta? En bil? inte så kul, kläder? inte kul heller, en snygg tjej? ja tack gärna :D

2009-02-23 @ 12:58:48
Postat av: Mats

Din/Ditt första:



Operation: Hmm, minns inte..

Piercing: Ett par uråldriga hål i öronen.. ca 13-14 år sen tror jag.. skäms

Sport: Styrke/konditionsträning

Husdjur: Katt och salamander

Semester: Mallorca -97.. Hatar att resa, jag vill stanna hemma..

Konsert: Pdol konstert på dagen för några år sen.



Just nu:

Äter du: En grapefrukt

Dricker du: Vatten

Ska du: Plugga

Lyssnar du på: Chris Rea

Väntar du på: Att jag ska lyckas fokusera mig på pluggandet

Tittar du på: Min dataskärm

Har du på dig: Cargobyxor och ett linne



Din framtid:

Barn: Inte än på ett bra tag om jag får bestämma

Giftermål: Jag har planer, men inte än på många år ;)

Karriär: Gärna inom teknik/musik



Har du någonsin:



Kysst en främling: Nej

Tappat bort glasögon eller linser: Nej

Brutit ett ben: Mjo

Rymt hemifrån: Nej

Röntgats: Jadå

Krossat någons hjärta: Nej

Nobbat någon: En gång i mellanstadiet.. Femman tror jag :)

Gråtit när någon dött: Ja



Blandat:



Önskar att du bodde någon annanstans: Nej

Är du kär i någon: Väldigt kär :)

Tycker andra att du är attraktiv: Har fått en eller annan kommentar, men jag har ingen aning faktiskt.

Dricker du: Vatten och en kopp kaffe då och då

Använder du droger: Nej

Vilket shampoo använder du: Head and Shoulders och Axe just nu

Vad är du rädd för: Hiphop och höga höjder >_>

Gillar du att tvätta: Nej, men det måste göras!

2009-02-23 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0