! :D

Hej hej på dig min vän ^^.
Nu har jag kommit tillbaka från dagens lilla utflykt. Gick till vägledningscentrum, halkade på vägen så man ramlade och Mari fick skratta lite granna. Typiskt jag ^^.
Väl där så fyllde man väl i ett par papper och så. Börjar Komvux nu på måndag. Ska läsa Svenska A, Samhälls A, Naturkunskap A och Psykologi A, kul va? ^^. Till två av kurserna har jag redan böckerna, alltid något. Måste slänga iväg en beställning på böckerna till dom andra 2 nu ikväll dock. Så att man inte glömmer bort det ^^.

Gick sedan till apoteket för att inhandla lite medicin, Strepsil, Otrivin Comp, Alvedon och min personliga favorit; näsolja ;). Skojj, skojj. Men bra att ha dock :).

Sedan en latte på Nodo. Surrade ett tag om lite olika saker med Mari, skola, familj, kärlek och lite annat smått och gott. Har kommit fram till att det finns en person i min omgivning som jag verkligen inte tycker om. Brukar inte säga så om andra. Men just denna person har verkligen svikit all tro som jag hade på han/hon. Nej, usch, sånna människor mår man mycket bättre av att inte ha i sitt liv, alls! ^^

Har även varit på Clas Ohlson för att köpa en adapter till tvut-kabeln. Att det ska vara så tjorvigt, det trodde jag inte, men tjorvigt blev det... En man blev tvungen att dyka upp för att inom loppet av 3 sekunder ha löst det problem som 4 tjejjer hade funderat på i säkert 15 minuters tid O.o. Men nu har jag en sån iaf, så ikväll blir det att titta på animé på tv:en :D. (Om jag nu får det att fungera.. Det är liksom mig vi pratar om, så man vet aldrig ;D).

Så så långt har jag kommit idag.. Nu blir det att försöka plocka ihop lite granna innan man börjar med maten. Idag blir det .. ... .. Fisk ! Och grönsaker givetvis.. And some rice to go with it. Sicken duktig dag idag ^^.


Kommentarer
Postat av: Mats

Jäklar också, plugg, fisk, ris och grönsaker. Nu snackar vi nyttigheter! You go girl! :D viftar med pompoms

2009-02-16 @ 19:12:45
Postat av: Kubbe

Never let a woman to a mans job :P

2009-02-16 @ 19:25:26
Postat av: Mari

Taskigt Kubbe, taskigt...

2009-02-16 @ 22:05:39
Postat av: Kubbe

f'låt couldn't help myself :(

2009-02-16 @ 23:09:52
Postat av: Emma

Kubbe.. Woman don't have jobs. Men are supposed to do everything for them ^^.

And that's the way I like it.. Man är väl inte dum heller ;)

2009-02-16 @ 23:18:14
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0