Kaffe och Cola ^^

Hej igen !  Jag har så fruktansvärt lite att göra, (och så är jag sjukt bra på att ljuga för det finns massor att göra ;)), så tänkte skriva lite till hära ^^.
Jag har iaf varit lite duktig, trots värkande arm så har jag diskat och dammsugit.. Egentligen så vill mitt ambitiösa huvud skura, byta sängkläder och tvätta också.. Men wtf.. Allt det på en dag? Jisses, har jag inget liv? O.o Det har jag inte ! Noooo :S. Men jag tänker låtsas som att jag har ett och fortsätta städa imorgon istället :).

Jag har en sån dära termos-mugg.. They suck! Minimalt hål att dricka ur och varje gång jag ska stänga den så sprutar det upp kaffe på mig så jag gör en sån dära lagomt osexig min.. Det enda positiva med det är att den fortfarande är varm, och då har jag ändå suttit med den i drygt en timme :P. Jag är så där lagomt praktisk, (LAT), att jag tar mycket på en gång så man inte behöver springa fram och tillbaka till köket så mycket. Tro mig, jag kan dricka mycket kaffe på en dag :P. Kaffe är nog det enda som jag låter mig själv missbruka ^^.

Jag saknar cola :(. Jag ville bara säga det. Det är superdeprimerande... Haha, egentligen inte. Men hey, vi kan ju alltid låtsas ^^. Coooooola *suck*. Jag funderade faktiskt på att dricka cola på fredag. Um. Det där lät nog konstigt? Men blir ju ingen fest denna helg. Så.. Då kan man kanske unna sig lite cola istället?
Suck.. Jag känner, nej. För en gångs skull så ska jag nog stå på mig. Jag ska dricka min älskade Ramlösa Kaktus istället :).

 Jag är så svammlig av mig. Men erkänn.. Nog fan tycker ni att det är rätt charmigt ändå? ;)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Awesome! :D

2009-02-04 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0