Duktiga jag ^^

Jag inbillade mig som sagt att jag inte skulle ut i dagens snö-oväder. Men fel, det hade jag. Har varit ute 3 gånger nu faktiskt. 2 gånger för att springa med sopor, jag försökte ta allt på en gång, men att balansera 4 soppåsar med 4 pizzakartonger visade sig vara lite för mycket för en klant som jag ! :P Och en gång för att fara på Coop, väl där har jag inhandlat en hel del snacks inför morgondagen.

Det är superviktigt för mig att alltid ha något att bjuda på, att vara som Mats säger "en bra värd". Det roliga är att jag alltid säger till han att han tar det för seriöst, men själv är jag inge bättre ! ;D Jag köpte t.o.m äpplen. Seriously ^^.

Hela inköpslistan ser ut så här:
1 Fanta, 1 Cola & 1 Ramlösa,(kaktus)
1 påse Cheese Doodles ;) Och 1 påse SourCream and Onion Chips :)
1 förpackning micro-popcorn med smörsmak och 1 påse salta jordnötter & 4 Äpplen
Likest att göra det ordentligt va? :D

Nu ska jag börja med maten, det blir kyckling med paprika, lök och creme fraiche (<- favvo ^^), och så ris till det då :).

Btw så är jag i princip klar med städningen, skurat and all ^^. Så nu är man rätt nöjd ! :D

Kommentarer
Postat av: Kubbe

GIEFV Cheez doddles NAU!

2009-02-05 @ 17:52:12
Postat av: Emma

Come and get it Kubert ;)

2009-02-05 @ 23:54:23
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0