Just the usual afternoon rant ^^

Jamen, där ser man. Inte alls så mycket kvar att göra ^^. Har placerat kartonger i förrådet och plockat undan det som inte ska vara framme. Har hjälpt Mari att "pimpa" sina fönsterbrädor, är väl mest ljus.. Men det är mysigt. Hon har än så länge inga gardiner i vardagsrummet. Men nu är det iaf något där under :). Att pyssla med doftljus och parfymerade torkade blad är väl kanske inte rekommenderat för en allergiker.. Men med lite medicin så gick även det bra. Har dock lite huvudvärk nu och ser inte direkt fram emot att tända ljusen.. Men vi får se ^^. Har iaf undvikit Maris vaniljljus. Hon är ett stort vanilla fan, och ni som känner mig, ni vet ju att vanilj är den doft som jag tål allra minst x).

Till mat idag blir det återigen fisk, grönsaker och ris. Men det är gott. Speciellt med creme fraiche. Jag älskar verkligen creme fraiche, det är gott som tusan ! Roligast är att köpa naturell och krydda själv ^^.

Den här veckan känns än så länge så tyst och tom. Men har varit så mycket att göra att man inte ens lyckats höra av sig till folk.. Imorgon ska vi försöka hinna göra det allra sista och inhandla en del saker för fredag. Sen på fredag har jag också lite att göra innan man kan slappna av och känna lugnet för helgen :).

Lovade dock min mamma att jag skulle ringa henne i veckan. Men har som helt enkelt inte funnits tid för det. Plus att jag för tillfället är lite irriterad på henne. Den kvinnan kan verkligen inte sluta snacka skit om mig och mitt liv, trist ! Och sen funderar jag alltid över vilket humör jag kommer finna henne på. Man vill som inte boka in en dag i förväg, utan helst bara passa på någon dag då hon verkar vara på sitt bästa humör. Hon är ju trots allt min mamma och jag vill att hon ska vara en del av mitt liv, iaf lite. Ingen familj är nog perfekt, visst är det så? ^^

Btw ! Emma har också fyllt i sin lista nu.. Den kan ni läsa här.

Kommentarer
Postat av: Mari

Mamma är en bitter kvinna, så är det bara o.o

Men du är inte ensam! XD

Yeah... it sucks!

2009-02-19 @ 02:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0