Small update for you:

Jamen dåså, 3 personer har gissat...

Det rätta svaret är: 66 par sockar och 9 udda som tappat bort sin kompis ;).
Emma, du snålade lite dära med din gissning. Kubert kom närmast och vann, gratulerar ;D.
- - - - - - - - - - -

Hej och godmorgon ! Idag vaknade man rätt vettiga tider, men första gången bestämde jag mig för att jag kunde få sova lite till. Det var nice kan jag säga ^^.
För att inte bryta en trevlig gammal vana så "pimpade" jag igår min mobil med Jack Skellington stickers, I seriously love that dude :).
Och nu ska vi se.. Vad hände i helgen? Tjaa, inte så värst mycket. Det var rätt lugnt och skönt. Jag var hos Mattias, vi såg melodifestivalen, var sådära gulligt nyttiga och åt frukt också, no snacks ! ^^.
Den här veckans planer: Att styra upp och planera mitt liv & att hjälpa Mari styra upp sin lght så det ser någorlunda fint ut, på fredag blir det som sagt den första umgängeskvällen. Och jag & Mari har speciella planer för den. Kommer nog bli hur trevligt och mysigt som helst, just you wait and see ! ^^.

Nu ska jag dock försöka vakna upp lite bättre med lite frukost.. Måste börja ta itu med röran snarast. 4½ dag är liksom inte alls så mycket tid egentligen.. Inte med ett katastrofområde som detta ;D.

Puss & kram på er alla söta ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

å publiken jublar :D vad vinner jag?

2009-02-16 @ 12:33:09
Postat av: Emma

Det har jag inte kommit fram till än.. Du får ge mig lite tid .. Fredag kanske ;D

2009-02-16 @ 12:37:11
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Ewah

en massa alla hjertans hälsningar i efterskott...kram

2009-02-16 @ 13:07:09
Postat av: Mari

*Thumbs up*

2009-02-16 @ 22:07:10
Postat av: Emma (Lady)

och Emma är ett Sockmonster xD

tycker fan 25 e nog många de blir så jävla mycke tvätt

2009-02-17 @ 20:01:49
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0