Försökte skriva ngt vettigt ^^

Jamen hallå!
Är ni redo att höra dagens bravader? ;D
Började dagen med att försova mig lite smått, men ingen fara, hann ändå. Jag är söt och ett klantskaft så jag halkade och ramlade på vägen till skolan. Tur ingen såg mig ^^. Var på min första psykologi-lektion, supertrevligt ! Det var kul för Björn, (läraren), försökte komma på vars fan han kände igen mig från.. Lät han fundera på det ett tag innan jag berättade att det var från jobbet. Jag var ju trots allt del av den duo som "piffade upp" han och Lars kontor. Lars är btw min lärare i Samhälls, och den första samhälls-lektionen hade jag också idag :).
Skulle lyckas med  bedriften att dricka kaffe mellan dom två lektionerna med mindre lyckat resultat. Kaffe lite här och där. Var ju bara sådära lagomt pinsamt ;).
Går iaf Samhälls och Naturkunskap med 2 personer som jag känner sedan förut. Och det är ju som rätt kul faktiskt :).

Nu fastnade jag i Bubble Shooter. Jisses. Lagomt oengagerad för tillfället.

Var iaf på Nodo med Emma och fikade, Brollan kom dit. Sen gick vi på Ica. Sen åt jag mackor till middag. Usch, redan tillbaka i fördärvet ! Sedan spelade vi Buzz. Sen sprang Brollan iväg till hockeyträningen. Nu sitter Emma i soffan och skriver en lista. Och jag sitter här. Men jag orkar inte sitta här. Så ska sätta mig någon annanstans med papper och penna. Förmodligen inte göra något vettigt dock. Tyvärr !

Imorgon blir det att ta en fika igen. Men vadå, det är en trevlig vana tycker jag. Om man känner för att joina så är det bara att hojta till !

Puss och kram på er gullungar :).

Om du inte fattar vad som är kul med denna text, då är du inte speciellt smart x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0