Sjuukt lång lista, gör om ni orkar själva ! ;)

OM MIG:
Namn: Emma
Födelsedag: 7 December
Hemstad: -
Ögonfärg: Blå-grå-gröna :P
Hårfärg: Brunett for real, men rödhårig för tillfället ^^
Längd: 165cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovana: Vill för mycket, försöker för mycket, känner för mycket, tar på mig för mycket
Stjärntecken: Skytten
Skostrl: 38½
Är dina föräldrar skilda: Yes
Din svaghet: Vill för mycket, försöker för mycket, känner för mycket, tar på mig för mycket
Rädsla: Är alltid rädd för att bli sårad..
Mest använda fras på msn: Haha, okejj ^^
Det första du tänker på när du vaknar: Undrar vad klockan är?

FAVORIT:
Färg: Svart, vitt, blått, gult och rosa :).
Mat: Kyckling :D
Djur: Katter och leguaner ^^
Glass: Äter inte så mycket, så måste säga vanlig vanilj på den :).
Godis: Choklad, kan inte äta så mycket annat O.o
Affär: Gina Tricot & H.M
Sallad: Men kyckling såklart ;P Helst med färska champinjoner dock !
Skådespelare: Johnny Depp, Steve Carell och Stellan Skarsgård ^^.
Låt: Oj.. Just nu är jag rätt kär i Snow Patrol - Hands open :)
Nummer: 7 och 12 :)
Tuggummi: När det väl begav sig så var det Extra proffesional Herbal Mint. Kändes nyttigast också ;).
Helgdag: Så länge det är helg så är jag glad ! :D
Årstid: Sommar
Tandkräm: Colgate, ngn sensitive variant :P.
Radiostation: Rix, men det är bara för att NRJ försvann :(

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Författare, helst en känd sådan ;)
Hur vill du dö: I sömnen, gammal ^^
Vem av dina vänner är mest lik dig: Det har jag inte kommit fram till än. Men jag diggar mina Emmor stenhårt
Vem är högljuddast: Jennie kanske ;D
Vem har du känt längst: Förutom Mari då såklart: Elin :)
Vem är blygast: Vi är ett par stycken som är rätt blyga faktiskt ^^.
När grät du mest: Rätt så jävla ofta mellan 16-18års åldern, lite bättre nu dock :).
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka såklart, dum fråga ^^
Värsta känslan: Att förlora någon som står en nära.. Obeskrivlig smärta..
Vart vill du bo i framtiden: Kanske här, eller i mina drömmar: Japan ! ;D
Hur länge tror du att du kommer leva: 60-70 år, fråga mig inte varför, gissar hej vilt nu :P

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Jodå
Moonat någon: Jajjemän ^^
Blivit dissad: Haha, jepp
Rymt hemifrån: Det med
Föreställt dig ditt ragg naken: Kanske..? ;P
Skolkat: Jorå
Tänkt på självmord: Jo
Sovit utomhus: Jepp
Gråtit i skolan: Yes, sitta på toan var ibland en daglig hobby ;)
Spytt i skolan: Haha, jo, inför folk också ! ;D
Velat bli modell: Haha, tänkt tanken, men inte seriöst nej ^^
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Flera saker ju! :D
Sett en död människa: Suttit 12h med ett lik, klå det ! ^^
Druckit alkohol: Mer än vad jag borde ha gjort
Ätit sushi: Yes !
Varit på scen: Jodå
Snattat: Jepp
Retats: Ja, men bara på skämt :)
Blivit nerslagen: Mitt första nej här då :P

DU:
Svär: Jo för fan !
Sjunger bra: Absolut inte ^^.
Duschar dagligen: Nej, det är inte bra för varken kropp eller hår, det ska man inte göra!
Vill gå på högskola/universitet: Absolut
Vill gifta dig: Kanske..
Tror på dig själv: Blandade känslor där
Kommer överens med dina föräldrar: Stundtals :P.
Gillar åska: Jodå, mysigt är det ^^.
Spelar något instrument: Nope, talanglös på den fronten x)
Äger en iPod: Jo! Liten, söt och rosa, som det ska vara :D.
Ber: Ibland faktiskt.
Går till kyrkan: Nope.
Sover med gosedjur: Teddy är alltid brevid mig, det är inte töntigt, det är *kärlek* ^^.
För dagbok: Bloggar :P
Dansar i regn: I sommaregn, absolut ! :D
Sjunger i duschen: Bara om jag blir uttråkad ^^.

THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Inget av det längre.
Mcdonalds/burger king: Inget av det.
Choklad/vanilj: Choklad ^^.
Jordgubbar/blåbär: Blåbär is the shit -v-
Kött/veg: Kött helst, men vegetariskt går an också :).
Tv/film: Lite av båda gärna.
Gitarr/trummor: Gitarr att lyssna på iaf ;). Is sexy as hell :P.
Adidas/nike: Inget utav det
Kinamat/mexikanskt: Kinamat ^^.
Kakor/paj: Inget utav det helst, men du kan få bjuda på ett äpple? :)
MTV/VH1: Mtv såklart :P
Blind/döv: Usch vilken jobbig fråga, det kan jag nog inte svara på ..

KAN DU:
Gå ner i splitt: HAHAHA, den dagen ! Den dagen xD
Skriva med båda händerna: Kan kan man väl, men ska det vara läsbart? O.o
Vissla: Sporadiskt ;).
Blåsa en bubbla: Nje..
Rulla din tunga i en cirkel: Vad menar ni ?? O.o
Ha dina ögon i kors: Va, är det meningen att man inte ska kunna det ? Isn't that reeeaaally easy??
Nudda näsan med tungan: Nope,, mår inte dåligt över det heller ;P.
Dansa: Beror på vem man frågar? I can shake some ass ;).
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Mari
Du pratade i telefonen med: Dounald
Du fick sms ifrån: Kubert :).
Du kramade: Dounald
Du kysste: ;)
Du skällde på: Dounald
Du sov med: Dounald
Du sportade med: Vad är det för nå ? O.o .... x)

SENAST DU:
Skrattade: En liten stund kanske? Kanske? Jag vet inte O.o
Grät: I förrgår om jag inte minns helt tokigt ^^.
Tuggade tuggummi: Omg.. Inte fan kommer jag ihåg det O.o
Drog ett skämt: Var väl bara för ett par meningar sen ;). hehehe

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: Ljus, lghter, hus, rätt mörkt, ser mer på dagen :P.
Lyssnar du på musik nu: Jepp, Snow Patrol! :D
Vad har du på dig: Kläder och en pippi-gul mössa, I like it ^^.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Sure ^^
Mirakel: Nja,,
Magi: Jorå!
Kärlek vid första ögonkastet: Delvis :P
Gud: Beror på x)
Satan: I gatan ! Men nej, inte på samma sätt som andra iaf ^^.
Spöken: Jorå, har träffat åtminstone ett iaf ^^.
Tomten: Vad menar du.. Tror på? Alltså.. Han finns ju.. Han kommer ju förbi varje jul och ger mig färgglada lysande presenter, sen kryper han ner i sängen med mig och.. Eller vänta nu.. Was that santa? O.o

RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Helst Japan, men skulle inte direkt tacka nej till att se andra länder också
Hur många plattor äger du: Haha, ett par stycken bara, Linkin Park, Mozart och Beethoven, hur gay är jag?
Hur många kuddar sover du med: 4 nu, 2 förut, men har ju som sagt plats för en till ^^.
Dricker du mjölk: I kaffet ja absolut, vadå, kan man dricka det på annat sätt? O.o
Personer du hatar: Orka hata liksom?
Tror du gud är en tjej: Jag tror i sånna fall att det är mera av en "det"
Vad borde man uppfinna: En sån dära make up och kläder på maskin som dom har i Jetsons ;D
 Är du ett hälsofreak: Ett freak iaf.. Räknas det? ;)

Världen idag, underbar värld ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

OM MIG:

Namn: Christoffer

Födelsedag: 4 December

Hemstad: PIteå antar jag

Ögonfärg: Blå-gröna tror jag

Hårfärg: Mörkblond kanske

Längd: 187-190cm var länge sedan jag mätte mig

Höger/vänsterhänt: Höger

Värsta ovana: Har ingen aning

Stjärntecken: Skytten

Skostrl: 42-43

Är dina föräldrar skilda: Nope

Din svaghet: Blyg antar jag

Rädsla: Bli levande begravd

Mest använda fras på msn: jo,jao,oki

Det första du tänker på när du vaknar: Undrar vad klockan är?



FAVORIT:

Färg: Har ingen

Mat: Tacos

Djur: Ormar och ödlor

Glass: Vanilj och Choklad

Godis: Estrellas Jordnötsringar och OLWs Chees Doodles

Affär: Gamestop alternativt en Games Workshop-butik om Piteå hade en.

Sallad: ?

Skådespelare: Umm ingen.

Låt: Beror på vilket humör jag är på

Nummer: Inga

Tuggummi: Extra Spearmint är gott

Helgdag: Så länge det är helg så är jag glad ! :D

Årstid: Höst när det inte är för blött eller brunt.

Tandkräm: Bara det får jobbet gjort så är jag nöjd

Radiostation: Rix, gillar Rixmorron Zoo med Gert



VÄNNER OCH LIVET:

Vad vill du bli när du blir stor: Dataspelsutvecklare hade varit coolt

Hur vill du dö: I sömnen, gammal

Vem av dina vänner är mest lik dig: Har inte tänkt tanken.

Vem är högljuddast: vet ej

Vem har du känt längst: José

Vem är blygast: Jag tror ja.

När grät du mest: Umm från 10 å neråt skulle jag tro.

Vad är den bästa känslan i världen: Lycka

Värsta känslan: Att förlora någon som står en nära.. Obeskrivlig smärta..

Vart vill du bo i framtiden: Japan hade varit coolt.

Hur länge tror du att du kommer leva: Hoppas på 70+



HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Vet ej

Moonat någon: Nope

Blivit dissad: Hmmm inte vad jag vet

Rymt hemifrån: Har hänt när man var liten

Föreställt dig ditt ragg naken: Aldrig haft ett ragg så nej.

Skolkat: Har hänt

Tänkt på självmord: Jo

Sovit utomhus: Jepp

Gråtit i skolan: Tror inte det

Spytt i skolan: nej

Velat bli modell: nej

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Flera saker

Sett en död människa: Jo min morfar när han dog.

Druckit alkohol: Nej

Ätit sushi: testat det en gång

Varit på scen: Nej

Snattat: inte i butik

Retats: Ja, men bara på skämt

Blivit nerslagen: Nej



DU:

Svär: Bomber å granater

Sjunger bra: NO

Duschar dagligen: Ja

Vill gå på högskola/universitet: Gör det redan

Vill gifta dig: Får se

Tror på dig själv: Blandade känslor där

Kommer överens med dina föräldrar: Jo

Gillar åska: Jao det är coolt :D

Spelar något instrument: Har spelat piano i typ 1år och lite Saxomofån

Äger en iPod: Nej

Ber: Nej

Går till kyrkan: Nej

Sover med gosedjur: Nej

För dagbok: nej

Dansar i regn: nej

Sjunger i duschen: Kan ha hänt



THIS OR THAT:

Pepsi/cola: Cola

Mcdonalds/burger king: måste säga Donken för vi har aldrig haft en burger king här i Pite

Choklad/vanilj: Choklad

Jordgubbar/blåbär: Blåbär FTW

Kött/veg: Kött

Tv/film: Lite av båda gärna.

Gitarr/trummor: Gitarr

Adidas/nike: Inget utav det

Kinamat/mexikanskt: Båda funkar säkert.

Kakor/paj: Yes plz

MTV/VH1: Mtv

Blind/döv: säger båda bara för att vara speciell :P



KAN DU:

Gå ner i splitt: nej

Skriva med båda händerna: Kan kan man väl, men ska det vara läsbart?

Vissla: Ja

Blåsa en bubbla: bubbla av vad? tuggummi ja, såpbubbla ja.

Rulla din tunga i en cirkel: Ja

Ha dina ögon i kors: Ja

Nudda näsan med tungan: Nästan

Dansa: Nej

Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej



VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade: mej själv

Du pratade i telefonen med: Mats

Du fick sms ifrån: Niklas

Du kramade: Min moster

Du kysste: never happened

Du skällde på: Datorn

Du sov med: minns ej

Du sportade med: Kan ha varit nån kompis jag spelade golf med.



SENAST DU:

Skrattade: En liten stund sedan

Grät: tror det var nån gång när jag var under 15år kanske.

Tuggade tuggummi: Igår, ninjade ett av Niklas

Drog ett skämt: Var väl bara för ett par meningar sen.



VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster: Persiennerna är för så jag ser ingenting

Lyssnar du på musik nu: Nope

Vad har du på dig: Mjukisbyxor, t-shirt å morronrock.



TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter: Ja

Mirakel: Nej

Magi: nej

Kärlek vid första ögonkastet: never happened to me

Gud: nej

Satan: nej

Spöken: Nej

Tomten: nej eftersom så fort han skulle sätta sig i släden och fara iväg så skulle han dö :D



RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Japan och Nya Zeeland

Hur många plattor äger du: CD eller LP?

Hur många kuddar sover du med: 1

Dricker du mjölk: bara med Oboy i och låglaktos eller laktosfri.

Personer du hatar: ingen

Tror du gud är en tjej: Han, hon den eller det.

Vad borde man uppfinna: ett stopp för världshungern

Är du ett hälsofreak: Nej

2009-02-14 @ 12:15:58
Postat av: Mari

OM MIG:

Namn: Mari

Födelsedag: 29:e Maj

Hemstad: -

Ögonfärg: Blåa

Hårfärg: Mellan/mörkblond, färgat håret rött ftm

Längd: 173 cm

Höger/vänsterhänt: Höger

Värsta ovana: Sockerbehov

Stjärntecken: Tvillingarna

Skostrl: runt 38-39?

Är dina föräldrar skilda: Ja

Din svaghet: Choklad

Rädsla: Bli lämnad, övergiven.

Mest använda fras på msn: ok, kanske?

Det första du tänker på när du vaknar: Jag ställer om väckaren...



FAVORIT:

Färg: Många, men blå leder

Mat: Systera's köttfärs och makaroner.

Djur: Katt

Glass: Carte D'or eller mjukglass (med tuttifrutti strössel!).

Godis: Choklad

Affär: Bokia

Sallad: Kyckling

Skådespelare: Johnny Depp <3 <3 <3

Låt: Många, men Magic Moment känns som en nyfunnen kärlek

Nummer: 3 och 7

Tuggummi: Extra Professional White

Helgdag: Har ingen favorit där tror jag.

Årstid: Vår

Tandkräm: Colgate Sensitive

Radiostation: Nrj, men vi har bara Rix här uppe :(



VÄNNER OCH LIVET:

Vad vill du bli när du blir stor: Har ingen aning, men framgångsrik, välkänd?

Hur vill du dö: Jag vill inte dö O.o I want to break the cycle! XD

Vem av dina vänner är mest lik dig: Fick höra att Ida och jag är väldigt lika, som en spegelbild.

Dock har det hunnit gå några år så vi är nog inte lika varandra lika mycket nu :)

Vem är högljuddast: Jag tar och röstar på Jennie också ;D

Vem har du känt längst: Förutom systera så är det nog Anna och Anette

Vem är blygast: Alla är blyga på mer eller mindre, på ett eller annat sätt i vårt gäng XD

När grät du mest: I princip ett år efter en kille som jag förlorade som vän pga... Han själv. :S

Han slutade skriva till mig och så... Är deffinitivt inte ledsen över det längre, han får helt enkelt skylla sig själv för att det är något han åsamkar sig själv med sitt betéende...

Vad är den bästa känslan i världen: Självförtroende och värme

Värsta känslan: Att förlora någon

Vart vill du bo i framtiden: Japan!

Hur länge tror du att du kommer leva: runt 70 kanske?



HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Nej, finns säkert några som tror det men jag har aldrig blivit kär.

Moonat någon: Säkert

Blivit dissad: På ett specifikt sätt eller allmänt? Jag tar allmänt och säger Ja medans man tänker på systera. XD

Rymt hemifrån: Inte när jag var ung, men jag gjorde det för ca 2 år sen XD på ett ungefär...

Föreställt dig ditt ragg naken: Läskigt :S Och jag har aldrig hittat mig ett ragg.

Skolkat: Många gånger

Tänkt på självmord: Ja

Sovit utomhus: Ja. Roligaste var nog i ett par solstolar i en inglasad balkong hemma i Kgc med systera.

Gråtit i skolan: Minns en gång för att jag blev så arg.

Spytt i skolan: Tror faktist inte det! :o Däremot i väntrummet till tandläkaren. Det var inte av nervositet heller :P

Velat bli modell: Tänkt tanken har man.

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Oh yes

Sett en död människa: Ja

Druckit alkohol: Ja

Ätit sushi: Ica sushi tänker jag inte riktigt räkna med.

Varit på scen: Nej?

Snattat: Ja

Retats: Love <3

Blivit nerslagen: Nej



DU:

Svär: Ibland, försöker att inte göra det.

Sjunger bra: Tror inte det, men vill kunna! XD

Duschar dagligen: Nej, för det är inte bra.

Vill gå på högskola/universitet: Säkert

Vill gifta dig: Om och när.

Tror på dig själv: Vilken av alla? O.o

Kommer överens med dina föräldrar: ...Just smile and wave...

Gillar åska: Mys <3

Spelar något instrument: Nej, men jag vill kunna spela både piano och gitarr. Möjligtvis fiol och violin också.

Äger en iPod: Nej, skaffar nog en senare.

Ber: Inte till gud.

Går till kyrkan: Nej.

Sover med gosedjur: Har en som jag fick runt 4 år gammal på nattduksbordet. Har sovit med ett gäng faktist av den enkla anledningen att dom är mjuka och för att kunna ha armen runt och kunna ligga på om man kände för det. XD Härligt ojämnt ibland <3

För dagbok: Gjort, men är så dålig på det nuförtiden.

Dansar i regn: Gärna på sommaren.

Sjunger i duschen: Det låter så konstigt så jag nynnar mest. Hemskt är det när en stalker låt dyker upp...



THIS OR THAT:

Pepsi/cola: Inget

Mcdonalds/burger king: Inget

Choklad/vanilj: Mjukglass, så då får jag säga vanilj.

Jordgubbar/blåbär: Blåbär, men jag byter ut min pesi/cola till jordgubb så får jag den också.

Kött/veg: Kött, men kan nog äta veg faktist.

Tv/film: Film, men jag byter ut min McD/B king mot Tv så jag får den också. XD

Gitarr/trummor: Gitarr <3

Adidas/nike: Inget

Kinamat/mexikanskt: Kinamat

Kakor/paj: Jag kan ta några kakor.

MTV/VH1: Mtv

Blind/döv: Jag tar inget av det XD



KAN DU:

Gå ner i splitt: Nej

Skriva med båda händerna: Den vänstra lär se ut som en femårings snygga skrivstil.

Vissla: Ja

Blåsa en bubbla: Ja

Rulla din tunga i en cirkel: Ja (skulle jag tro om det är SÅ dom menar)

Ha dina ögon i kors: Ja?

Nudda näsan med tungan: Nej

Dansa: Inte överambitöst nej.

Äta vad du vill utan att oroa dig: Jag oroar mig jämnt, men om det är så att dom menar "utan att oroa dig för att lägga på några kilo" så säger jag bara halvt.



VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade: Emma

Du pratade i telefonen med: Mother and she is still alive.

Du fick sms ifrån: Mona?

Du kramade: Mikael på hans födelsedag

Du kysste: Damn.. Jag tänker fortfarande.

Du skällde på: Voff... Är inte mycket för att skälla.

Du sov med: ....Jutta kom hit! XD

Du sportade med: Tyngdlyftning igår med Emma, Donne och Jörgen.



SENAST DU:

Skrattade: Idag, över en pose som jag gjorde i min dröm.

Grät: 1-2 veckor tillbaks kanske?

Tuggade tuggummi: Idag

Drog ett skämt: Idag när jag berättade om mitt Valentine kort till systera som jag hade planerat men inte blev av. Skämtet var vad som skulle stå i kortet btw :P



VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster: Mörker, lägenheter och olika sorters lampor och min balkong.

Lyssnar du på musik nu: Faktist så inte.

Vad har du på dig: Jeans, t-shirt, tröja och handskar med avklippta fingrar.



TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter: Ja (mikroorganismer etc)

Mirakel: Ser jag som en på miljonen otroligt stor tur så, ja.

Magi: Ja

Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men dock stämmer det inte in på Kit. <3

Gud: Mer eller mindre?

Satan: Samma här.

Spöken: Ja

Tomten: Inga kommentarer.



RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Japan, men det vore kul att se fler länder än så.

Hur många plattor äger du: Några. Dom flesta har jag fått från andra.

Hur många kuddar sover du med: 2. Har sovit med 1 när jag var liten och sen två, fyra (två på sidan om) och nu med 2.

Dricker du mjölk: Då och då

Personer du hatar: Tror inte det.

Tror du gud är en tjej: Mer av en "det" som systera skrev.

Vad borde man uppfinna: En sån dära make up och kläder på maskin som dom har i Jetsons ;D

Är du ett hälsofreak: Nej, men önskar jag vore det lite iaf.

2009-02-14 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0