Update ! ^^

Sådärja. Nu så är man online igen. Fick dock stjäla Maris internet.. Vi får fixa det där ngn dag i veckan ^^. Allt är överflyttat, och min lilla sovhörna är fixad och klar. Så i natt väntar första natten sovandes där. Spännande att se hur det kommer gå. Ser rätt mysigt ut dock om man får säga det själv ;). Finns plats för 2, så om någon vill sova över här någon gång med mig så är det bara att göra det, jag gillar sällskap ^^.
Saknar bara en sak, och det är ngn slags adapter till tv-ut grejjen. Har ju som sagt inte använt tv-ut på över ett år, så den har jag ju lyckats supa bort någonstans, men kabeln hade Mari iaf :P.

Lyckades tabba mig och beställa cola idag när vi skulle äta.. Men innan jag ens hann dricka en droppe så insåg jag mitt misstag. Så vad gör jag? Jo, jag ger Donne min dricka och får Mari att köpa mig en Loka,citron istället *stolt* ^^. Jag undrade dock länge hur den där colan skulle smaka.. Men men, är övertygad om att det inte alls skulle smaka lika gott som jag inbillar mig ;P.

Min dator är jävla skum just nu dock. Enter-knappen är seg, det är konstiga svarta streck på min skärm och så fick jag bråka ett tag med ljudet innan det ville funka. Men så är det ibland ^^. Hoppas det blir bättre snart. Speciellt det där med strecken på min skärm, so not cool! Min dator är min bäbis, så är det bara. I loves it ^^.

Ska börja ta bilder på allt inom kort och lägga upp. Jag kan dock lova er att det behöver göras en hel del saker här.. Redan på fredag dock så är det inbokat en umgängeskväll, första i Maris lght, spännande ! Så då får ni som ska hit se katastrofen iaf, förhoppningsvis dock så är det lite bättre då ;).

Första bilden: Jag i Gbg på ett vandrarhem när det är sleeeepy-time ^^.
Andra bilden: Mari som vanligt med sina onda röda ögon xP Men rätt söt ändå den här gången :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0