Ännu en lista, yay ;)

Skulle du vilja...
...vara längre?

Nej för fan, jag älskar min korthet, den är charmig ^^.
...väga mer?
Absolut inte, vill väga mindre
...dricka dig full nu?
Det tror jag nog inte :P

Kan du...
...röra på öronen?

Nej
...låta bli att prata på fyra timmar?
Ja, absolut.. Men brukar ändå prata med mig själv ;D
...vara på fest utan att dricka?
Kan kan jag. Men blir oftast för jobbigt, så gör det helst inte ^^
...låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Definitivt.. Men det beror helt på vilken affär det är ;)

Har du...
..ett syskon?

Det påstås det :P
...varit full den här månaden?
Nej inte det, nykter månad - yay me ^^
...redan tröttnat på dom här frågorna?
Inte än !
...borstat tänderna den senaste timmen?
Har inte kommit så långt än
...haft sex med någon som är fyra år äldre?
Jo
...funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Funderat, testat hasch och flödder.. Och sen ofrivilligt blivit drogad, twice ! O.o
...blivit påkommen när du har haft sex?
Haha, men icket är man så osmidig inte, så nej ^^
...haft sex med mer än tre personer?
Sammanlagt ja.. Samtidigt; absolut inte ! :P
...ljugit på någon fråga än?
Funderade på det.. Men nej
...fått någon komplimang idag?
Jag tar det som en komplimang att Jennie tyckte att vi har rätt lika smak ändå ;).
...varit med i en rättegång?
Nej, har bara tittat på ^^
...däckat/spytt för att du druckit?
Däckat - nej, spytt - ja >.<
...färglinser?
Nej
...sett din bästa vän naken?
Försökte undvika det.. Men nej.. Elin är en riktig nakenfis ! :P

Vem...
...älskar du?

Alla mina vänner och stundtals min mamma, och mina bröder såklart :)
...hade du senast sex med?
Det behöver inte ni veta ^^
...vill du bli full med?
Emma & Jennie ! :D
...pratade du senast i telefon med?
Jennie
...skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Jag vet faktiskt inte.. Hm..
...sov du med senast?
Han som är så himla grym -v- ^^.
... var du full senast med?
Men Emma och Jennie of course, finns det några andra? ;)
...vet allt om dig?
Typ Mari, och han som jag nämnde tidigare är inte så långt ifrån att veta allt :P.
...kysste du senast?
"him" of course ^^
...kramade du senast?
Mari faktiskt ! :P
...hatar du?
Ingen atm :)

Hur...

...lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

1dag, för halsmandlarna :P
...tar du dig till jobbet?
När jag hade ett jobb: buss ftw ! ;D
...gammal har du tänkt bli?
Så gammal som det behövs ^^.
...bra är din syn?
Superbra ! :)

Vilken/vilket...

...TV-serie är bäst?

Greys Anatomy = Evig kärlek för mig ^^
...färg har din jacka?
Svart, svart, svart och svart/vit ;D
...land vill du åka till?
Japan ! Och en hel del andra :P
...är det bästa bröllopet du varit på?
Ska på mitt första nu i sommar :D
...tid gick du upp imorse?
Strax före 12

Vad...

...finns i din bakficka?

Inga fickor på mina mjukisbyxor :P
...gjorde du klockan två i natt?
Hostade och försökte sova
...är det första du gör på morgonen?
Går på toa och borstar tänderna ^^
...ska du göra i helgen?
Umgås med ett coolt gäng ;)
...står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?
"Nu har jag snart startat  kaffebryggaren!" Lämnar osagt vem jag fick det av ;D
...är du mest rädd för i hela världen?
Att förlora mina nära och kära O.o
...åt du senast?
Middag, fisk, ris & grönsaker :)
...har du för färg på ditt påslakan?
Det är vitt och mönstrat
...var det senaste som fick dig att skratta?
Kubert.. Han får mig att skratta dagligen :P
...längtar du mest till just nu?
Fredag ! :D

Övriga frågor...

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?

Faktiskt
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland
Sjunger du på toa?
Händer säkert ibland ^^
Använder du långkallingar?
Nån gång.. Men inte så många gånger i vinter faktiskt
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Det händer då och då :P
Var är dina syskon just nu?
Lite här och där ^^
När var du riktigt sjuk senast?
Jag vet inte riktigt :)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Skulle du vilja...

...vara längre?

Nej

...väga mer?

Nej

...dricka dig full nu?

Nej



Kan du...

...röra på öronen?

Nej

...låta bli att prata på fyra timmar?

Ja

...vara på fest utan att dricka?

Um nu har jag bara varit på en fest sedan typ högstadiet å då drack jag inte...

...låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Ja



Har du...

..ett syskon?

Ja

...varit full den här månaden?

Nej, aldrig varit full

...redan tröttnat på dom här frågorna?

Näver

...borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

...haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej

...funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej

...blivit påkommen när du har haft sex?

Nej, aldrig haft sex.

...haft sex med mer än tre personer?

Nej

...ljugit på någon fråga än?

Nej

...fått någon komplimang idag?

Ja

...varit med i en rättegång?

Nej

...däckat/spytt för att du druckit?

Nej

...färglinser?

Nej

...sett din bästa vän naken?

inte sedan mellanstadiet efter gympan



Vem...

...älskar du?

Mina föräldrar och min bror

...hade du senast sex med?

never happened

...vill du bli full med?

Ingen

...pratade du senast i telefon med?

Min far

...skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Till dom behövande

...sov du med senast?

Senast var nog i mellanstadiet/högstadiet

... var du full senast med?

Aldrig varit full

...vet allt om dig?

Ingen

...kysste du senast?

Never happened

...kramade du senast?

Min mor eller det var hon som ville krama mig, annars var det nog mormor

...hatar du?

Tror aldrig att jag har hatat någon.



Hur...

...lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Tror det var en dag för blindtarmen

...tar du dig till jobbet?

Aldrig haft ett riktigt jobb, men annars har jag gått eller cyklat

...gammal har du tänkt bli?

Odödlig

...bra är din syn?

dålig, måste ha glasögon



Vilken/vilket...

...TV-serie är bäst?

hmm blir en combo på Scrubs/Fringe/Heroes om anime-serier räknas så säger jag Naruto när det inte är filler.

...färg har din jacka?

Blågrå/Grön

...land vill du åka till?

Japan och Nya Zeeland

...är det bästa bröllopet du varit på?

Um not idea

...tid gick du upp imorse?

0730



Vad...

...finns i din bakficka?

Har inga fickor på dessa mjukisbyxor, men jag brukar iofs inte ha nånting i min bakficka annars

...gjorde du klockan två i natt?

sov

...är det första du gör på morgonen?

Om inte är skoldag så sätter jag mig framför datorn :D

...ska du göra i helgen?

Våldgästa Maris lägenhet för första gången :P

...står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?

"Är på jobbet, återkommer senare"

...är du mest rädd för i hela världen?

Säger nog samma sak som Emma

...åt du senast?

Middag, köttfärsås och spagetti

...har du för färg på ditt påslakan?

Blå, röd, grön randigt

...var det senaste som fick dig att skratta?

måste nog vara Emma tror jag

...längtar du mest till just nu?

Fredag!!!!!1111!!!!11!1!¿



Övriga frågor...

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?

hmm inte som jag kommer på

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Nej, finns inget att läsa på baksidan av låglaktospaketen

Sjunger du på toa?

Nej

Använder du långkallingar?

Ja

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Invalid argument!

Var är ditt syskon just nu?

Troligtvis hemma eller så hos sin flickvän

När var du riktigt sjuk senast?

hmmm var nog i 8-9 när jag var tvungen att operera bort blindtarmen.

2009-02-19 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0