Hello där ^^

Tekniskt sett så borde man gå och lägga sig. Sjukt trött, det är jag. Men samtidigt så är jag extremt skeptisk, kommer jag verkligen att sova hela natten om jag går och lägger mig nu? Så tänkte sitta uppe åtminstone ett par timmar till iaf. Kan säkert finna något att fördriva tiden med. Bubble Shooter om inte annat, knarkar typ det spelet x).

Förutom diverse sjukdomskänslor så har detta iaf varit en mycket trevlig helg ^^. Stillsamt umgänge och min första nyktra helg på 2 månader. Kändes som att det var på tiden :P.
Kan säga att jag mår bättre känslomässigt sett iaf. That's nice ^^. Nu återstår dock att ta itu med flytten igen under veckan. Mycket blandade känslor på den fronten. Tur man har sin kära syster som backar upp och stöttar en genom det svåra. Thank you for that Mari :).

När jag flyttat så kommer jag äntligen känna mig fri. Fri från känslor, fri från lögner, fri från tvång och massa annat. Dock även äntligen fri att sörja, att släppa taget och gå vidare. Det lär nog vara rätt så tungt från början. Men får tvinga Mari att sysselsätta mig och hålla tankarna på annat håll så man inte deppar ihop totalt :P.
I have an idea, vi får pyssla ! Du vet att jag älskar att pyssla syster ;D.

Nu fastnade jag i mitt skrivande igen :P

Kommentarer
Postat av: Mari

Oh no! Ack! :O

Well, if you put it up like that... How can anyone say no? They don't have any choice XD

Skojjar, jag vet... :)

2009-02-08 @ 23:25:40
Postat av: Kubbe

mer brädspel å kortspel till folket :D

2009-02-08 @ 23:36:01
Postat av: Mari

Försöker du göra mig sjuk Kubbe?? XD

2009-02-09 @ 00:57:00
Postat av: Kubbe

mjo tänkte att du kanske kände dig utanför :P

2009-02-09 @ 01:21:03
Postat av: Mari

Eh... Får säga nej tack! Jag är hellre frisk XD

2009-02-09 @ 01:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0