We're ready !

Nu är vi klara. Alla är duschade, påklädda och sminkade. Inte illa :). Vi har hunnit äta också, och klockan är inte 6 än, det ska ni veta är relativt ovanligt ;P. Det blev vegetarisk mat idag också. Låter lite konstigt med tanke på att Emma är här.. Men det är lugnt, det var inga grönsaker i hennes mat. Vi åt sesamnuggets :P. Det är jättegott ska ni veta ! :D

Alla förberedelser är också klara.. Så nu jävlar, nu är det helg ^^.
Ni får ha det så bra alla gullungar därute i världen ! :)

Me and Emma, vi äger er alla ;). Nästan.. Ibland iaf xD

Kommentarer
Postat av: Mari

Yes box

2009-02-21 @ 02:22:23
Postat av: Kubbe

All makt åt Tengil vår befriare!

2009-02-21 @ 02:25:21
Postat av: Ewah

ha en bra helg kramar til er..

2009-02-21 @ 09:40:39
Postat av: Mads

Min lista (bättre sent än aldrig)!!



OM MIG:

Namn: Mattias

Födelsedag: 17 november

Hemstad: -

Ögonfärg: Blå-gröna

Hårfärg: flintskallig

Längd: 175cm

Höger/vänsterhänt: Höger

Värsta ovana: Stundtals uselt humör

Stjärntecken: Skorpion

Skostrl: 43-44

Är dina föräldrar skilda: Ja

Din svaghet: Värdelös mage

Rädsla:

Mest använda fras på msn: ":P"

Det första du tänker på när du vaknar: Dags att gå på toa dårå..



FAVORIT:

Färg: Svart, vitt, blått och stundtals brunt och grönt

Mat: Kyckling, fisk, potatis, pasta, ris och tonvis med frukt

Djur: Katter

Glass: Nej tack

Godis: Nej tack

Affär: H.M och Cdon..

Sallad: Grönsallad med tomat och sånt.

Skådespelare: Väldigt svårt, finns många..

Låt: Rush - Freewill

Nummer: 6, 2 och 4

Tuggummi: Nej tack

Helgdag: Fredag, även om den inte är en helgdag per se.

Årstid: Vinter

Tandkräm: Sensondyne nånting

Radiostation: Finska Radio rock (om man är i haparanda)



VÄNNER OCH LIVET:

Vad vill du bli när du blir stor: Tillfreds med mig själv.

Hur vill du dö: I sömnen eller med ett "Wilhelm scream"

Vem av dina vänner är mest lik dig: Måste nog vara Kubert.

Vem är högljuddast: Jag själv låter mycket ibland.

Vem har du känt längst: Träffade gamle Kubert på fritids och i första klass, så det är nog han :)

Vem är blygast: Jag är blyg som fan

När grät du mest: När jag ser på film så bölar jag rätt ofta.

Vad är den bästa känslan i världen: Lycka och sinnesfrid.

Värsta känslan: Att inte ha kontroll över saker och ting.

Vart vill du bo i framtiden: Jag ogillar att resa, så jag stannar nog här i norr

Hur länge tror du att du kommer leva: Jag är hälsan själv så jag håller nog mig kvar på jorden tills jag är 85 iaf :)



HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Japp

Moonat någon: Noes

Blivit dissad: Jodå

Rymt hemifrån: Faktiskt inte

Föreställt dig ditt ragg naken: Jo

Skolkat: Jo ett par gånger då det blev för mycket.

Tänkt på självmord: Som alla andra

Sovit utomhus: Jepp

Gråtit i skolan: Nope

Spytt i skolan: Noes

Velat bli modell: Hum, nej.

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Absolut

Sett en död människa: Ja

Druckit alkohol: Ett par gånger :)

Ätit sushi: Jo

Varit på scen: Jo

Snattat: Åt godis på Ica maxi i happis när jag var en liten cherub.

Retats: Jo, men inte menat det på riktigt

Blivit nerslagen: Nej



DU:

Svär: För mycket

Sjunger bra: Kanske.. Inte säker, ibland eventuellt >_>

Duschar dagligen: Dagliga bad ftw.

Vill gå på högskola/universitet: Ja

Vill gifta dig: Ja

Tror på dig själv: Mer och mer.. Med ålder kommer vishet

Kommer överens med dina föräldrar: Rätt bra tror jag

Gillar åska: Japp

Spelar något instrument: Har spelat bas sen 1994 och plonkar på gitarr och sånt.

Äger en iPod: Nej, men en iRiver.

Ber: "Skyttegravsböner"

Går till kyrkan: Nej

Sover med gosedjur: Nope

För dagbok: Nein

Dansar i regn: Jo, det har hänt.

Sjunger i duschen: Gubbrock



THIS OR THAT:

Pepsi/cola: Mineralvatten

Mcdonalds/burger king: Nasty

Choklad/vanilj: vanilj

Jordgubbar/blåbär: Blåbär

Kött/veg: en blandning av båda, men det lutar åt det köttiga hållet för smakens skull.

Tv/film: Blir mest Tv, men filmer är guld

Gitarr/trummor: Bas"gitarr"

Adidas/nike: Nike

Kinamat/mexikanskt: Inget.

Kakor/paj: skippar pajen men tar gärna frukten som skulle använts till bakningen

MTV/VH1: Hmmm, VH1 för rockens skull ^^

Blind/döv: Jävla fråga att irritera mig, men hmmm, döv..



KAN DU:

Gå ner i splitt: Hell no

Skriva med båda händerna: Kan kan jag väl, men det blir inte vackert

Vissla: Jodå

Blåsa en bubbla: Jo

Rulla din tunga i en cirkel: Ja

Ha dina ögon i kors: Of course

Nudda näsan med tungan: Nej

Dansa: Jag kan fanimej dansa!

Äta vad du vill utan att oroa dig: Absolut inte



VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade: Emma

Du pratade i telefonen med: Farmor

Du fick sms ifrån: Emma

Du kramade: Emma

Du kysste: Emma

Du skällde på: Mig själv

Du sov med: Emma

Du sportade med: Sportar helt själv



SENAST DU:

Skrattade: Ett tag sen

Grät: Förra veckan tror jag

Tuggade tuggummi: Flera veckor sen

Drog ett skämt: Tidigare idag



VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster: Lampor, snö. fyllon som kastar smällare

Lyssnar du på musik nu: Thin Lizzy

Vad har du på dig: Tshirt och gamla byxor



TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter: Absolut.

Mirakel: Ja

Magi: njae

Kärlek vid första ögonkastet: Jo, är en romantiker

Gud: Jag tror på "någonting", men det är min ensak.

Satan: Nej

Spöken: Ja

Tomten: Tomten bor i Rovaniemi!



RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Japan

Hur många plattor äger du: Massor med gubbrock

Hur många kuddar sover du med: 4

Dricker du mjölk: Laktosfritt. Till kaffet och till mina "smoothies"

Personer du hatar: Folk som inte inser hur bra dom har det.. Aka, MTV brats som gnäller över att en biljävel för 40000 dollar är "för jävla billig".. Då börjar blodet koka.

Tror du gud är en tjej: Jag tror inte att Gud har ett kön

Vad borde man uppfinna: En maskin som gör att man slutar oroa sig för struntsaker.

Är du ett hälsofreak: Ja

2009-02-22 @ 18:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0