Ännu en ny strålande dag ^^

Godmorgon goddag och en del andra saker ^^.
Idag somnade jag drygt en timma tidigare än igår, så idag var jag upp en timma tidigare också :). Klockan 12.52 klev jag upp faktiskt. Har just hoppat ut ur duschen, (note, no actually jumping took place cuz I would most likely slip and fall if I tried to), och sitter nu och fryser lite granna ^^.

Tittar mot vänster där min fina hög av papper och block ligger, anteckningar och kartan till min bok. Härlig röra. Man blir nästan glad av att se den ;D. Fick faktiskt mycket gjort igår. Hann med första utkastet till en annan karaktärs presentation. Det finns 5 stycken faktiskt. Och 2 är iaf snart klara. Alltid något ! :D. Har dock problem som saaate att komma på min stackars huvudkaraktärs story.. Jisses. Hon har inte så mycket att komma med måste jag medge ;). Tur vi har dom andra fyra att backa upp hennes å så trista bakgrund. Hennes framtid är dock mera intressant ^^.

Och så gjorde jag kaffe igår, som smakade kaffe O.o. Helt otroligt ! Mari var dock jäävligt skeptisk måste jag säga. Men hon är ond iaf så, hon har ingen talan ^^. Undrar om man bara skulle fortsatt skriva idag? Låter som en fin idé. Däremot så kan jag inte garantera att jag lägger upp något mer av boken här. Om ni nu inte absolut vill att jag ska det ;).

Nu fastnade jag helt i mina tankar. Sådant som händer. Funderar på varför mina ögon känns så varma? Känns sådär lagomt skumt faktiskt. Det är nog trötthet som talar :P. Nu ska jag klä på mig och sen kolla upp vad fan Mari pysslar med. She better not be asleep ! ;D

Ta hand om er alla huvven därute :).

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag sov! Hah! In your face! XD

2009-01-27 @ 14:40:00
Postat av: Kubbe

Själv såv man 11 timmr :D tyvärr så måste man stiga upp 06.00 ons, tors och fre :(

2009-01-27 @ 21:27:43
Postat av: Emma

Oj vad skönt det lät ^^. That's life for you Kubert ;) Du får vila upp dig under helgen ! Om du har tid för det dvs :)

2009-01-28 @ 03:04:23
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0