Ännu en vecka överstökad :).

Hej hej på er igen. Snäppet piggare i huvudet nu, turligt nog. :).

Har varit hos min kära nyfunna vän Mats ikväll. Skönt att ha någon att surra och umgås med som bor nära. Känns redan som att vi känt varandra ett tag. Men det har vi inte. Haha. Endast 2ggr har vi faktiskt umgåtts sen festen då vi officiellt träffades :P. Känns som att jag kan vara mig själv till 110%, och det är inte illa. Inte alls ofta det händer efter så kort tid faktiskt. Pratar med han om saker som inte ens mina närmaste vänner har fått höra. Det är helt avslappnad stämmning, för mig iaf ^^. Hoppas ju såklart att det är ömsesidigt :P. Har dock inte visat min galna busiga sida än.. Men det kommer väl det med nån gång x).

Råkade just stab'a mig själv i tån med en sax >.<. Typiskt mig, haha.
Tror det bär av till sängen nu faktiskt. Kanske läser ett litet tag. Är rätt trött men brukar ha svårt för att sova.. Hm..
Hursomhaver så hörs vi imorgon igen, (idag). ^^

Hoppas alla har haft en trevlig helg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0