Backie ^^

Jamen sådärja. Nu är jag tillbaka :).
Har varit borta hela dagen hos en mycket trevlig människa. För den allmänna husfridens skull så tänker jag inte berätta vem det är. För mycket skumt folk som läser denna blogg ;) Hehe. Ne, skojja bara. Men lite hemligheter får man nog allt ha :). Det kan vara rätt kul med hemlisar trots allt. Känns aldrig som att jag har ngt sådant. Som bara är för mig själv. Alltid någon som ska kommentera och lägga sig i det man gör, trist !

Jag har iaf löst ett problem. Alltid något. Grejjen som är är ju dock att det fanns aldrig ett problem till att börja med. Det var som helt taget ur luften :S. Hur fan det nu gick till.
Läxa som vi lärt oss: Gå inte genom andra människor. Ta det direkt med personen som det gäller. Är alltid bäst så för att undvika eventuella missförstånd.

Dock har jag tyvärr på vägen blivit mer skeptisk och fundersam om en viss person. Hoppas ju som att det hela bara är ett stort missförstånd. Som det tenderar att vara. Kommunikationsproblem är oftast the bad guy i sånna situationer ^^.

Nej nu så blir det sängen för min skull. Är bara lite uppe i varv av allt prat och sånt från idag. Tror aldrig jag spenderat så många timmar med att bara prata med en person. Extremt uppfriskande dock. Bara att få svammla om allt möjligt. Lära känna varandra. Inte illa! :).

G'natt på er alla coola ! ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0