Bok-drama ;)

Mari är en myyyycket hemsk och elak människa !
Här sitter jag och försöker koncentrera mig på mitt skrivande.. Och hon försöker ju som sagt rita mina karaktärer.. Så hon frågar mig massa.. Hårfärg, längd, personlighetsdrag osv.. Trallalala.. Jag har skitsvårt att koncentrera mig på två saker samtidigt. Så blev väldigt svårt för mig att hänga med..
Och till slut frågar hon mig: "Favoritmat?"...
Och där sitter hon och ser chockad ut.. För att hon ser att jag allvarligt funderar på vad grabben har för favoritmat. Och när jag ser hennes blick då fattar jag ju på en gång. Hon driver ju bara med mig ! O.o Haha.. Fy fan alltså.. Men vill ni veta vad jag kom fram till? Pannkakor och fläsk.. Wtf?? I en fantasy bok?? O.o. Haha.. Ibland märks det att huvvet inte riktigt sitter på rätt plats ;). Men den där jäkla Mari alltså.. Blev bara tvungen att skriva av mig. Ska fortsätta med bokis nu ^^.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hahaha! Du skulle ha sett din min!

Jag doooog XD

Syskonkärlek, vad ska man säga <3

Och dom som påstår nånting annat har fel! ;o hehe

2009-01-27 @ 01:26:02
Postat av: Kubbe

men pannkakor is the shit ju :P

2009-01-27 @ 13:18:02
Postat av: Ewah

ja pangkakor rockar !!Och detheter pang kakor för det har min dotter sagt .. sådetså.. :-P

2009-01-29 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0