Btw...

Jag hatar iTunes >.<
Eller så hatar iTunes mig. Vilket inte alls vore så typiskt eftersom jag är värdelös när det kommer till datorer ^^

Jag har sammanlagt tagit bort 2/3 av mitt bibliotek nu, för den fortsatte säga om och om igen att det inte fick plats.. Och nu har jag mer än 4 gb ledigt. Vilket är mer än hälften.. Jamen typiskt... Suck ! Vad är det för fel på saken?! O.o

Och för er som tänker på en millisekund att kommentera att man bara behöver avmarkera låtarna, inte ta bort dom, please don't. Jag är fullständigt medveten om detta, men det blir för förvirrat i mitt huvud när det är så. Är där, men inte markerat, så är inte på iPod.. Nej jag är lite enklare i mitt huvud. Eller bara lite smått efter och förvirrad ^^

Men om man ska dra till den äckliga optimismen så säger vi ju här: Men tänk gud vad kul att få välja om nu vilka låtar du ska lägga in ;). Haha. Det blir dock en annan dag.. Disken väntar fortfarande på mig, sen middag. Och mera Lost ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0