Det snöar :)

"A gift from the fairies" - Som Selphies vän säger, (Final Fantasy VIII). Snö som sakta faller neråt.
Det är fint tycker jag ^^

Tog mig upp 13.11 idag. Suck. Ville inte sova så länge. Men jag var typ stendöd :S. Somnade inte förrens vid 07 igen. Hann dock läsa ut hela andra halvan av första boken i the Belgariad. Alltid något :P. Klockan var dock bara 04 när jag var klar med den. Så resten av tiden så låg jag bara vaken och tänkte, som vanligt. Inte på något vettigt dock ^^.
Och så är jag ju rätt trött nu igen. Men värre saker har nog hänt i denna värld.

Om ett par timmar, vid 16 kanske, så ska jag över till min syster. Ska kolla läget lite och försöka hjälpa henne med en sak på hennes dator. Vi ska även se om vi kan göra något vettigt med vardagsrummet ^^. Jag funderar på att flytta in hos henne temporärt. Att bo här tär verkligen på krafterna. Som sagt, kan inte ens sova ordentligt längre :S. Men samtidigt så kommer det vara sjukt jobbigt och ledsamt att flytta härifrån. Men jag måste ju som. Förr eller senare. Sånt som händer när ett förhållande tar slut. Nej, usch och blä! Jag vill inte tänka på det. Så strunt i det just nu ^^.

Hann spela lite Shadow Hearts igår med blandade resultat. Svor lite åt pyramiden i Chichen Itza (hette den så?), iaf. Snacka om uppgradering när det kommer till svårighetsgrad på fienderna. För att inte nämna att jag blev lurad ett par gånger och att jag inte hittade den förbannade dörren x). Haha. It's all good fun really. Jag ägde dock när det kom till rabatt-ringen. Ni som inte vet förstår inte vad jag svamlar om. Men jag var stolt iaf ! ^^

Ska nog starta en tvätt och plocka undan disken från igår :). Ha det bra alla ni där ute ^^.
Selphie Tilmitt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0