Dreams and stuffs

God dag på er :).

Sov rätt länge idag känner jag. Till 13. Så jepp, det var ganska nyss. Sitter här och ser lite halvt suddigt. Haha. Måste nog gå och tvätta bort sminket. Och borsta tänderna känner jag. Smaken av öl sitter kvar i munnen. Och jag lovar er att just nu smakar det inte gott >.<

Jag har drömt sjuuukt konstiga drömmar. Väldigt många som jag känner var med i den också. Totally wierd. Drömmarna visade även mig något som jag redan visste. Hade varit bättre om den gett mig lite ny info istället ^^. Det är en speciell del av mina drömmar som jag inte kommer ihåg, men är rätt nyfiken på O.o.
Annars tog väl Donne priset i att vara sjukast ;).  Stackarn, om han bara visste de hemska sakerna som jag drömde om honom ^^.

Nu ska jag försöka möta denna nya dag med optimism och en skopa glädje. Får bli en liten skopa dock. Är för seg i huvudet för att ens tänka ;).

Nej nu blir det att fixa sig lite som tidigare sagt ! :)

Ta hand om er sötbollar ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0