Dröm sött ! ^^

Tänkte faktiskt försöka skriva något vettigt men inser att jag orkar inte.

Av någon anledning så är jag fortfarande ledsen. Seriöst. Jag skulle kunna svammla en del om det just nu. Men skippar det för jag vill inte att folk ska tänka vissa saker, tro vissa andra.

Jag är ju som sagt kung på att trycka bak och förneka och sedan le :).

Men du. Om jag någonsin skulle träffa dig. Då skulle jag säga ett och annat till dig ! Och förmodligen inte alls det du tror. Men men. Om vi någon talas vid så ska jag berätta hur det ligger till.

Godnatt på er småhuvven :).

Kommentarer
Postat av: Mats

Det jag själv försöker tänka när livet är som tyngst, är att man då tenderar att vara närmast punkten då allting vänder mot det bättre igen. På något sätt finner vi orken att ta stegen ut ur mörkret och sorgen.



Förlåt, är trött börjar ofta att filosofera om livet och allt mellan himmel och jord. :)



Avslutar med ett God natt och en qoute från FF7 som jag själv försöker tänka på när livet är hårt.



"You can't give up now! There ain't no gettin' off of this train we on! - Barret"

2009-01-10 @ 03:30:08
Postat av: Emma

ler

Final Fantasy kan hjälpa en med många svåra stunder ! ^^

2009-01-10 @ 05:01:21
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Aboslut! Barret vet hur problem ska hanteras. :)

2009-01-10 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0