Duktigheter :).

Jag har varit duktig idag :).
Har hunnit städa bort julen nu. Nästan iaf. Lämnade en uppsättning julgardiner, men enbart för att jag inte kan få ner dom själv :P Dock tomt utan granen, kommer sakna den ^^.
Har även hunnit tvätta en tvätt, diska, göra en lunchlåda och middag till Donne. Han blev jätteglad iaf :). Jag har ju som ändå lovat att vara hans hushållerska för att jag inte betalar någon hyra för tillfället ^^.

Och så har jag klämt in drygt 5 timmars speltid på Shadow Hearts: From The New World. Har lyckats komma på ännu mer saker i spelet. Att man kan fixa till sin "judgement ring" som det heter. Lyckats lägga in fler attacker på den så nu slaktar man ännu mer! ^^ Dock har jag blivit sämre på att pricka där man ska i samma veva, för det blev svårare.. Men.. Det blir nog bättre med lite övning. Ska dock köpa equipments som saktar ner den till halva farten ;). Jag är sån. Inte det minsta överambitiös om jag inte måste :P. Däremot när det gäller att utforska alla områden. Ingen vrå ska lämnas okontrollerad ! :)

Nu ska jag konstigt nog lägga ett par patienser, jag råkar tycka det kan vara vettigt tidsfördriv ibland :P.

Ha det bäst alla ni med goda hjärtan :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0