Efter städning :)

Woho! Nu är jag klar :). Det tog väl bara drygt två timmar? Nu ser det iaf fint ut här igen. Min andra tvätt är snart klar, och då ska en tredje in på en gång ! Lika bra att hålla igång när man väl börjat :P.

Jag trodde faktiskt klockan var en timma mer än vad den faktiskt bra, sånt är ju också trevligt. Undrar om man skulle äta frukost nu? Haha. Lite sent kanske. Men blir ändå bara en kopp te. Nu när jul och nyår är överstökat så är det dags att återgå till sina gamla vanor. Har ätit sjukt dåligt dom senaste veckorna. Men nu ska det bli bättring på den fronten ! :)
Så mer grönt te, (med ett par droppar citron i), för mig. Och juice. Ska hålla mig borta från colan så gott det går :P. Och andra saker då givetvis.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra faktiskt. Men kommer kanske på något ^^

Kommentarer
Postat av: sofiaq

Tack för helvete :D

2009-01-07 @ 22:35:12
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0