Flirt-teacher Emma ! ;D

Emma^ säger:
Men använd some sweet words. Jag vet att du är dålig på det.. Typ: "Då blir jag skyldig dig en ;)" osv
Emma^ säger:
Det handlar om att ge och ta... Eller i detta fall.. Ta, erbjuda, men aldrig ge tillbaka (om man nu inte känner för det dvs)
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha jag e sån som skriver, fixa fest elr så nitar jag dig, hur får jag pojkvänner egentligen?
Emma^ säger:
Du.. Jag har ingen aning... Men testa den söta metoden, okej?
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha jag ska försöka men de kommer låta sååå gay..iaf då de kommer ur min mun elr ja i detta fall mina fingrar  
Emma^ säger:
haha
Emma^ säger:
värt ett försök iaf ! =)
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
ska ja hota me o pussa han elr  han e ju egentligen inte så snygg  
Emma^ säger:
Men åh.. Nu använder du fel ord.. Hota?
Emma^ säger:
Du menar LOVA
Emma^ säger:
Det är sött... Du är hopplös jue  
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha aha  
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
asså jag e sämst på de här   
Emma^ säger:
Jag märker det  
Emma^ säger:
Haha.. Du är inte lika tjejjig som jag är x)
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha nä   jag e en pojk-flicka  
Emma^ säger:
Du får fråga mig igen om det du ska skriva.. Iaf om vi ska lyckas charma han med sötsidan ;P
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha jag får nog göra  de, han e duktig pojke just nu o viker sin tvätt, jag frågade om han inte kunde komma o vika min oxå  
Emma^ säger:
Det är inte charmigt Jennie  
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
men va fan ...
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
jag skrev också att han va duktig  
Emma^ säger:
Ja.. Åtminstone den delen var bra.. Men att  be någon vara ens maid typ är inte sött
Emma^ säger:
Det skulle vara i sånna fall om du erbjöd dig att vara hans ;D
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
Aha   tror fan nästan jag måst bjuda in dig i samtalet sen   om de börjar gå ut för  
Emma^ säger:
Haha, gör så ! Måst ju fan hålla koll på dig  

......

† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
emma, emma jag var söt
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
 :D
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
*stolt*
Emma^ säger:
Vad skrev du? ^^
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
han frågade vad han skulle få för belöning om han vek min tvätt och då skrev jag en puss istället för en dildo långt upp i röven som jag egentligen tänkte skriva 
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
David säger:
jo men det e klart =) vad blir belöningen då  
† Jennie † - SEX is like air  it's not important until you're not getting any! säger:
en puss  
David säger:
åå =) lite till va    mkt tvätt eller  
† Jennie † - SEX is like air  it's not important until you're not getting any! säger:
10 pussar då  
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
David säger:
börjar låta mer som en kyss d =P

Emma^ säger:
Duktig kicka... Men inte gå med på 10 pussar.. Du börjar bli föör snäll
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
† Jennie † - SEX is like air  it's not important until you're not getting any! säger:
ja du kan väl få de också
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
vafan
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
skit ocksåå
Emma^ säger:
Du gick över gränsen.. Illa !
Emma^ säger:
Du skulle skriva: EN puss av mig är fan värd vikningen av minst 10 tvättar. Är ju snäll med dig 
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha den va fan bra 
Emma^ säger:
Du ska inte ge efter.. Du ska ju ha övertaget =)
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha okej ska försöka med det =)
Emma^ säger:
Du lär dig nog med tiden 
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
jag har ju den bästa läraren 
Emma^ säger:
Oj, en komplimang.. Men jo.. Jag är nog rätt duktig på flörtleken ;D
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
jo  jag märker de 
Emma^ säger:
Haha. Man har väl vanan antar jag x)
Emma^ säger:
Det är det som kallas att vara söt men samtidigt lite dryg 
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
haha drygare än Yes 
Emma^ säger:
Riktigt så dryg behöver man inte vara Jennie 
Emma^ säger:
det är en balans ! =)
† Jennie † - SEX is like air... it's not important until you're not getting any! säger:
jo men va fan 
Emma^ säger:
Haha.. Det är inte så svårt.. Jag lovar
..................

Lugnt en av mina bästa msn-konversationer ^^. Haha. Det är fasiken inte lätt alltid. Men kul att se att man har en del vana så man kan hjälpa hopplösa fall som Jennie ;D

Jag och Jennie i lördags. We love each other ;). Jag är faktiskt på dagen en månad äldre :P. Haha. Dock så är ju jag född i December och hon Januari så får säga att jag är ett år äldre ^^. Lillskit !

Kommentarer
Postat av: Emmsanpemmsaaan!

jag brukar alltid vara för snäll.. hehe det är illa, du får hjälpa mig på den fronten, iallafall när jag är i fyllan.. ;p haha!!

2009-01-16 @ 15:04:23
URL: http://emstaar.blogg.se/
Postat av: Emmsanpemmsaaan!

och NEJ jag menar ingenting snuskigt.. jag brukar diska åt folk, plocka undan & det är åt killar & de säger att jag platsar med det jag håller på med.. sååå snäll får jag inte vara :P

2009-01-16 @ 15:05:50
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0