Galen kväll !

Hej hej på er idag :).
Jag fick tydligen inte sova så länge som jag ville idag för folk ringde och sms:ade till höger och vänster imorse O.o Har aldrig känt mig så poppis förut ;).

Igår var rätt trevligt, jag var med Hanna och Emma (en annan Emma.. Jepp.. Finns många Emmor i denna stad :P). Vi var då på en fest i stan. Jag var rätt social med folk. Vilket kändes bra. Det var dock svårt. Det kommer nog vara det den första tiden. Men vem vet, inom kort så kanske det kommer naturligt igen ! :). Vill ju som inte vara en blyg och osocial jävel längre ^^. Jag var ut både på Kalles och Pentan, sprang mellan krogarna. Båda hade ju öppet till 3 så det var rätt schysst. Träffade dock mer folk som jag känner ute på Pentryt än vad jag gjorde på Kalles. För en gångs skull så var det faktiskt mer ösigt där :).
Fick iaf för mig att jag skulle dricka en Black Russian, för jag har alltid velat testa det. Jag tyckte inte den var så illa faktiskt, men man måste smutta på den. Stark jävel ^^. Av någon okänd anledning så köpte jag en tequila shot också. Och den delade jag med Emma. Men hon fick mer än hälften ;P.

Finns faktiskt mycket jag kan säga om gårdagen. Hände en del, det var fan kul :). Länge sen man hade så trevligt faktiskt. Inte illa ! :). Hoppas bara att lördag blir lika lyckad. Då vore det fasiken perfekt ^^.

Av någon konstig anledning så känns det som att jag rökt? För jag känner lukten av gammal rök hela tiden. Usch. För rökte, det gjorde jag verkligen inte ! Men dom rökte ju inomhus på festen som vi var på. Inte speciellt fräscht. Så lukten har väl fastnat på mig. Isch. En dusch skulle nog hjälpa. Men tror inte jag orkar ta mig en. Kommer bara bli vimsig, som jag blir ibland av värmen och så. Skjuter nog upp det, ett par timmar iaf ^^.

Btw ! Blev påhoppad i en trappuppgång och slog bakhuvudet i en cementvägg O.o Haha. Jag känner fan av det lite idag. Igår var crazy tror jag jag måste säga. Helt crazy. När jag var på Kalles så lyfte Simon upp, gick till dansgolvet, släppte ner mig och vi dansade sedan en lite halvt tokig dans till "What is love". Um. Omg. Oväntat ^^.

Ser ni? Jag har huuur mycket som helst att säga egentligen. Då vet man fan att det var lyckat ! :D Inge jäkla; "Hej, jag var på fest, sen gick jag ut, och jag var full. SLUT".

Nu har jag dock gjort detta inlägg tillräckligt långt känner jag. Ska fortsätta se "The Little Mermaid: Ariel's beginning", råkade fastna i den :P. Sen blir det soffmys för hela slanten tror jag ! Ska se Lost och kanske Supernatural. Och ikväll blir det fan en till Harry Potter film :).

Men ni får ha det så världsbäst alla ni som läser detta :).

Kommentarer
Postat av: sofia

Hehe, smakade juh av din black russian och den var staark ^^

2009-01-07 @ 02:13:15
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0