Girly stuff and tiredness ^^

Jag grät till Grey's Anatomy idag. Sjukt rörande avsnitt ^^, (s05 e13 för er som funderar).
Det var länge sen jag grät faktiskt, (flera veckor är länge sen i mina mått räknat), så kändes lagomt konstigt. Men samtidigt rätt skönt på något sätt. Då vet jag iaf att jag kan gråta. Jobbigt när man är blockerad ^^.

Såg just Madagascar 2, helt okejj film :). Och nu sitter jag med en kopp kaffe, en hiskelig huvudvärk och tankarna på spridda håll. Känner mig alldeles sådära mystrött också, typ hej jag vill ha en kram nu nu nu ^^. Men bara Mari här så... Det blir inga kramar ;P.

Om jag går och lägger mig 22-23, kommer jag sova hela natten då? That is the question!
Sjukt trött i huvudet.. Försöker komma ihåg senast man sov mer än 7h på en natt (dag). Jag har iofs sjukt dålig tidsuppfattning. Känns som att det var nästan en evighet sen jag slutade med cola.. Men sanningen är nog att det kanske var 3 veckor sen O.o

Kan inte ens fokusera på skrivandet just nu. Hörs imorgon igen ^^



Btw: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4284833.ab
Sånt där gör mig förbannad och spyfärdig på samma gång! Isch...

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Häng dom uppochner i hälsenorna säger jag...

2009-01-28 @ 22:01:45
Postat av: Emma

MEN FYFAN! att det finns sånna människor? och misshandla ETT BARN?!!? Det är väl det värsta?



Jag tackar gudarna för att jag blev "normal" & hamnade i min familj!



Jeeeesus Christ, man får ju gåshud på gåshuden som redan hade gåshud... äh du fattar va?

2009-01-29 @ 20:20:22
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0