Gnääääääll

Jag känner mig rätt ynklig så ska faktiskt ta en stund av mitt och erat liv och gnälla lite :/. Jag har så jävla ont i magen, känns som att jag ska typ spy närsomhelst. Känner mig varm och fryser. Och jag vill inte bli sjukare ! Jag är jättedålig på att vara sjuk. Kan aldrig ligga still och springer bara omkring för att jag blir så rastlös.. Mamma hatade det när jag var liten ;P.

När jag blir sjuk så önskar jag alltid att man vore liten igen, så man har någon som tar hand om en. Gör te 323 gånger om dagen typ, med honung i ^^. Tvingar en att äta något så man får tillbaka lite energi.

Tänkte faktiskt gå och lägga mig i soffan snart.. Önskar man hade något vettigt att se på. Hm.. Tror jag föra över ett gäng Supernatural avsnitt på usb'en :). Och så vill jag ha kaffe ! ^^ Så det ska jag också göra.

Bli inte sjuka, det är inge kul ! ;)

Kommentarer
Postat av: Ewah

Hujja lät int bra :S.. massa krya på sej kramar till dej ...

2009-01-29 @ 17:26:32
Postat av: Kubbe

alltid jobbigt att vara sjuk :( krya på dej...

2009-01-29 @ 17:53:42
Postat av: Emma

Oj, tack så mycket ^^

2009-01-29 @ 18:17:44
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Aww, stackarn.. Doktorn säger att det är dags för morgonrock, filt och eventuellt lite fisk, potatis, te och ett äpple :)

2009-01-29 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0