God dag ! :)

Jag blev tvungen att skriva ett inlägg på en gång så att ni kan se att jag faktiskt tog mig upp halv elva idag ! O.o It's a miracle ! Dock fryser jag som en jävla gnu just nu :S. Trött!
Ska göra mig iordning och sen bär det iväg till stan med Mari för att möta upp Jennie :). Tur det finns vanligt normalt folk här i världen som ser till att man kliver upp en vettig tid. Och med det så menar jag inte Jennie, för hon är inte normal nånstans ^^. Men det är väl det jag gillar med henne. Det och hennes oemotståndliga supercharmiga - så långt ibort tjejjiga - sida som det går att komma :P. Som jag säger till Emma, (fastän hon sällan tror mig); "Det är kärlek!". Och det är det. Rakt av. We love each other, that's why we tease each other ^^.

Off to the bathroom I go. Dags att borsta tänder, borsta hår och lite annat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0