God morgon, God dag ! :)

Sådärja. Då var det söndag igen. Ännu en vecka har nått sin sista dag :).

Igår var jag som sagt ut på krogen med Emma, där vi möttes upp av Jennie & Robban. Relativt händelslöst kan jag tycka. Det var mycket folk dock. Elin dök upp efter ett tag. Hon var full och kramig, alltid lika gulligt ^^. Vi gav oss ut på dansgolvet efter ett tag. Det var hur kul som helst. Men efter dansandet så började jag må lite illa. Vilket i slutändan inte gjorde så mycket när jag upptäckte att klockan var tio i två. Så jag traskade hemåt ^^.

Idag mår jag faktiskt bra. Är bara trött, seg, hängig. Det vanliga :P.

Jag önskar att jag kunde säga att nu så ska jag inte festa på ett tag. Men har redan lovat bort mig på födelsedags-fest nästa lördag. Men efter det så kan jag tänka mig att det blir lugnare :).

Vi lyckades dock göra slut på typ all sprit som fanns här i hemmet. Tequilan och sakén är båda helt slut nu. Emma kom på att hon gillar sake och att hon ska köpa det nästa gång. Kul att se att det finns folk som gillar det. Jag är inget mega-fan själv. Men det är godare än tequila ! :)

Och vad händer idag då? Absolut inget planerat iaf. Om det dyker upp något så kan man nog haka på. Annars blir det väl tv-soffa kväll med serier & kanske en film om jag orkar fixa det ^^.

Hoppas ni alla andra också överlevde helgen ;).

Kommentarer
Postat av: Mats

Söndagskvällar är optimala för ett maraton av Lost, kaffe och filtar!



2009-01-04 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0