Godnatt alla ni :)

Jag ville inte. Jag verkligen ville inte. Jag ville inte göra det komplicerat. Jag ville bara att det skulle vara enkelt för en gångs skull. Jag försökte göra det enkelt bara. Tänkte att det inte alltid behöver vara komplicerat. Inte alltid va?

Jag sitter faktiskt och gråter lite granna just nu. Gjorde mitt bästa för att glömma allt det dåliga ikväll. Men sanningen har en tendens att jaga ikapp en.

Jag ville bara att allt skulle vara bra. Det var allt jag ville. För en gångs skull.

Men det kan aldrig sluta vara komplicerat. Varför skulle det det? Vore väl inte lika kul antar jag ^^.

Godnatt på er söta people's. Ha det bra ! :)

Kommentarer
Postat av: teffe

Dröm sött sötmiffo.

2009-01-11 @ 04:07:39
URL: http://teffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0