Godnatt min skatt ! ^^

Haha. När man tror att saker börjar bli bättre och att man ska få sova vettigt igen så.. Händer det något och man ligger vaken halva natten ! ^^

Nej usch och fy. Har för mycket att tänka på ^^

Balthier: "With each passing day, the world finds new and exciting ways to kill a man"

Jag -v- Balthier. Ingen hemlighet att jag är svag för dryga uppkäftiga killar ^^.

Balthier: Quite a performance.
Vaan: Who are you?
Balthier: I play the leading man, who else? Fran, the magicite.
Fran: Now then, I'll take that.
Vaan: No you won't! I found it, it's mine.
Balthier: And when I take it from you, it will be mine.

Balthier borde sååå vara huvudkaraktären i Final Fantasy XII ^^.

Balthier och Fran i bakgrunden ^^.

Kommentarer
Postat av: Mats

Har inte spelat FFXII ännu, borde kanske införskaffa det. Bättre sent än aldrig. ^^

2009-01-10 @ 13:21:42
Postat av: Emma

Jag köpte ett begagnat. Segade mig i ett år innan jag spelade ut det.. Kommer till slutet. Jävlat slutet. Och det funkar inte O.o Laggade ut totalt ! Helt värdelöst >.< Så jag har fortfarande inte sett slutet på spelet. Haha !

2009-01-10 @ 14:49:28
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Hatar när det där händer alltså. >_<

2009-01-10 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0