Good dag :)

Hallå igen alla ni :). Nu är jag tillbaka från drömmarnas värld.
Sov dock inge bra alls inatt. Somnade först vid kanske 7 ngn gång? Sen vaknade jag flera gånger innan jag till slutligen bestämde mig att för kliva upp vid 13. Låg och tänkte på så jävla mycket innan jag somnade. Som vanligt på morgonen så bestämde jag mig för att "börja om", som jag gör de allra flesta dagar. Idag är jag en mycket trött Emma.

Jag brukar att försöka att inte låta gårdagens problem vara ett problem även idag. Ibland svårt att undvika. Speciellt om man inte löst situationen. Men som det är nu; situation = löst. Då är det ju som lugnt. Då släpper vi det tycker jag. Även om jag tenderar att grubbla en hel del. Säkert även idag. Så kommer jag nog inte att sprida vidare det. Nej nej. Som sagt, kung på att se framåt, vara optimist och trycka undan!

Nu ska jag ta mig en dusch - najjs :).

Men ni får ha det så bra alla gullungar ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0