Good morning sunshine ! ^^

Det jag finner helt otroligt är inte längre det faktum att jag inte kan sova förrens ca 06 på morgonen, utan att jag vaknar helt av mig själv ca 7 h efter. Inbyggd alarmklocka som hjälper en att inte sova bort allt för mycket av dagen. Det är ju bra på sitt sätt. Men jag vill verkligen sova ! Men jag vill hellre sova klockan 00:00 på natten till kanske 09:00 på morgonen istället för som nu 06:00-13:00. It's just messed up.
Jag säger godmorgon till Donne strax efter klockan 5 då han ska fara iväg till jobbet. Han säger godnatt och hejdå. Det är sååå fel.. Jisses !


Fryser som bara den just nu.. Men är inte så värst påklädd. Tänkte hoppa in i duschen nu så man kan börja se ut som en människa igen ^^. Känner mig typ som en zombie just nu :P.

TTYLajjters ! ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Håller totalt med dig -_-

2009-01-30 @ 15:27:04
Postat av: Kubbe

Själv steg man upp 06.00 :(

2009-01-30 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0