Hallå igen ! :)

Är tillbaka efter frukost, ett avsnitt av Criminal Minds och Lost. Är ju inne på säsong fyra nu och det är spännande, det kan jag lova ! :)

För att jag inte är ett dugg nördig/töntig så har jag laddat hem Harry Potter för att se sen. Men gud vilken myskänsla det finns i dom filmerna, tycker jag iaf. Speciellt första. Kommer inte glömma hur det var första gången man såg den på bio. Bio gör det mesta så mycket bättre. Speciellt sånna filmer.

Nu vet jag ju dock inte än om jag kan se dom. PS3an hatar tydligen allt och alla. Eller mig.. Och vägrar titt som tätt att spela upp olika filmer. Kräsen som få ! Var det så mycket begärt av dom att stoppa in ett vettigt program för att läsa videofiler? Tydligen. Saknar massor att kunna se animé i soffan. Back in the days så rockade man ju tv-ut, eller som man MÅSTE säga enligt vissa; tv-out, (som btw råkar vara ett av de fulaste ord jag vet). Men inte nu längre. På grund av tjorvet med avståndet mellan datorn och tv:n och ljud och så. Ni förstår nog vad jag menar, tror jag ^^.

Ska ha mig en stund ambitiöst hushållsarbete och diska lite granna. Lyssna lite på musik. Är inne på en Absolute Music period, härlig nostalgi. Har Absolute Music skivorna från 21 till 56 tror jag att det är. Har dock rensat som fasiken bland låtarna. Har det på mitt itunes och bibilioteket är för stort för min iPod. Döm om min förvåning när jag upptäckte att istället för att den sa till att jag fortfarande hade för många låtar markerade för att synkronisera, så förde den inte över en endaste låt. Dom är alla borta ?? O.o
Skumt ! Detta ska jag försöka fixa nu också. Fast är ju kanske inte den bästa när det kommer till sånt. Men försöka ska jag iaf göra :).

Lets get down to buisness ^^

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Brukar då funka fin fint på mats PS3:a jag brukar ta hem dom som .img filer och sedan bränna ut dom med hjälp av Nero...



Kan hålla med om att bio gör filmerna bättre, men det beror ju på filmen om den är värd att se på bio eller inte.

2009-01-04 @ 15:56:13
Postat av: Mats

Håller med om att Ps3an är kinkig ibland. Stundtals tror jag att min hatar mig också, oftast då jag ser på vanliga Dvd's. Teknikens under :/

2009-01-04 @ 16:20:04
Postat av: Emma

Jag känner att jag måste förtydliga lite mer exakt hur jag menade. Jag ser inget på skiva. No no. Jag för över det jag vill se på ett litet gulligt usb-minne och sedan stoppar jag in det i ps3an :). Skulle bli lagomt tidskrävande annars ^^

2009-01-04 @ 16:25:07
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

aaaah då förstår jag...

2009-01-04 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0