Hej och hå!

Usch och blä och usch.. Känner mig typ spyfärdig..
Det luktar så jääääävla illa här inne just nu :S. Rök och sprit och jag vet inte vad... Men vidrigt är det...
Lämnade balkongdörren öppen en stund, tänkte att det skulle hjälpa. Men nu när jag kom ut ur duschen så känner jag bara lukterna ännu mer. Urk !
Öppnade just balkongdörren igen.. Det får nog vädras ett par timmar här. Huvva. Lär ju dock frysa som en gnu.. Men hellre det än att spy :S.

Igår var en bra kväll. Jättetrevligt festande på hemmafronten, roliga människor kom förbi. Och alla verkade nöjda och glada när dom for ^^. Jag gick inte ut igår, jag gick istället över till Mats där Kubert redan befann sig. Och så såg vi väl mest på discovery tror jag? Det var rätt intressant det :). Sent blev det dock. Lite dåligt samvete över det ^^.  För att sammanfatta; det var faktiskt en av dom bästa lördagarna på länge ^^. Jag drack dock mer än vad jag tänkte.. Jag fick i mig en hel liter vin innan 23 O.o. Men sov gott, det gjorde jag ! ;P.

Idag? Lämnar vi öppet för förslag. Så det är bara att föreslå ^^.

Nu ska jag dock ta på mig kläder.. Lite lagomt kallt att sitta i bara en handduk :P.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Tyckte mest att jag satt å spelade WoW å var osocial :(

2009-01-25 @ 16:18:25
Postat av: Emma

Man behöver inte alltid vara supersocial ska du veta. Absolut ingen fara. We like you anyways ^^.

2009-01-25 @ 16:47:27
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

nawww :P

2009-01-25 @ 17:02:13
Postat av: Emma

Det var väl ändå iiiiinte jag som fick dig att dricka vin va? haha ;)

2009-01-26 @ 17:21:02
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0